S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

فرق ما و شما مثه کوه و کاه

سلام

خیلی وقت بود دستم به آدرس سایتمون باز نشده بود چه برسه به پست گذاشتن ولی این روزا واسه تشکر از بچه هایی که زحمت کشیدن این 2 تا دست کمه ما که فقط سنگ جلو راشون بودیم 

صحبت صحبت باور نه آرزو ما باور داشتیم که رنک واسه ماست اما شما یه آرزو 

ما وقتی رنک 2 بودیم حرفی از اینکه چرا رنکینگ 1 واسه ما نیست نزدیم چرا؟ چون چاره کار رو میدونستیم اما شما...

ما میدونستیم رنک 1 واسه ماست حتی اون اوایل بازی که 40000 عقب بودیم اما شما...

ما قبیلمون شخصیت قهرمانی رو داره اما قبیله شما...

ما بچه هامون باور داشتن اما بچه های شما...

ما چیزی نگفتیم اگه گفتیم عملی کردیم اما شما...

بیخیال ما ماییم شما شمایید اینو من نمیگم آمار و ارقام میگه...

با عوض کردن اسم قبیله رنک نمیشه آورد از دنیای 2 هم بیاید تا ما هستیم رنکینگ واسه ماست اصلا شما همون یه قبیله رو مدیریت کنید ما 2 تا قبیله رو

مد نظر بعضی ها باشه که امتیاز رتبه راند پیش ما رو مسخره میکردن حواستون باشه اولین قبیله ای هستیم که رکورد اولین ارگ رو توی روز 16 بازی داریم ( راند قبل )

اما از صحبت های جدی بگذریم میرسیم به صحبت های خنده دار بازی که یخورده از حال و هوای جدیت در اومده باشیم

آفرین شما اولین نفر بودین ولی همیشه اولین ها با لیاقت ترین ها نیستن

تا اونجا که همه دیدن اولین نفر اکانت ماتریکس بود که از قبیله زد بیرون...

100٪ اینو همه میدونن که رتبه 2 لایق قبیله شماست.

اگر و اما ها زیادن اون چیزی که دیده میشه واقعیته

ما فکر نمیکنیم مطمئنیم

بجای اینکه پروفایل سیاه کنید حرف 100 تا یه غاز بنویسید که با آمار و ارقام جور در نمیاد یخورده فکر کنید البته کاری نمیتونید کیند ولی به هر حال تجربه تون زیاد میشه 

چقدرم زیبا نوشته شده LOL

در آخر از همه ی بچه هایی که زحمت کشیدن و سهیم بودن کمال تشکر رو دارم شما هر کدومتون به شخصه اول هستین ایشالا که توی زندگیتونم همینطور موفق باشید.

نظرات 13 + ارسال نظر
NO.NO.NO چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

والا ما این ما و ما چیزی ندیدم فقط منم منم کرد رفت
چون این غرورش بود که فاتحه همه چیز رو خوند
بار ها بهش اینو یاد دادم
من به عنوان یک دوست میگم برو به همون دانشگاهت برس
حداقل درس بخونی یک کسی بشی :D
واقعا اسم کورش کبیر حق شما ها نیست
حتی اون مهدی نجاتی دوست نیست
و همینجوری هم هست که فقط دزد پرورش میده اون قبیله
پس زنده باد سلکتیوزززززززززززززز

metall3r چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

زنده باد سلکتیوز

من موندم 750 ک سپاه تو مدافع اونم تو یه هفته یعنی 15 تا دوئل تو 7 روز . ماتریکس جان اگه هلو نگرفتی باور کن هلو تو رو گرفته با این اوصاف.
حال میکنم تا وقتی هستیم ما با مدیریتم نمیتونید رنک 1 رو بگیرید از ما.
پس برید سرور ترینیدادو توباگو شاید اونجا رنک آوردینو.

داش رضا حالا کجا رو دیدی 4 رقم بود طی نامه نگاری با فیدبک دیدن ضایع ست رفتن کردنش 3 رقم LOL
ترنیدادتوباگو هم برن نمیتونن رنک بیارن اونا دیگه اینقدر ها هم ضعیف نیستن

NO.NO.NO چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

حالا این بازی که میگید چی هست
اصلا فکر میکنم بره اونجا توش گم بشه :d
نتونه کاری بکنه :d
بنده خدا فکر کنم خیلی ترسیده
بعدش من میدونم دانشگاه داره نمیرسه بره اونجا وسط بازی میگه میخوام ریست بزنم دانشگاه داره :D:D:D:D:D

کشور ترنیداد توباگو متاسفانه سرور خانوارز نداره ولی بخاطره کوروش میخواد راه اندازی بشه

NO.NO.NO چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

پس خدا رو شکر اروز بر جوانان عیب نیست
شاید یک روزی بهش رسیدن
:D:D:D

king.of.black چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

قابل توجه دوستای گلم بگم که راند یک اسم قبیله کوروش کبیر مال قبیله ای بود که من داشتم و اون زمان با اکانت sadeghhojati بازی میکردم و هم بازی های من تو اون قبیله افرادی مثل zero_021 و آساک و hadista بودن که بعد از ادغام با ارتش سرخ به فرمانروایی فرید اسمش شد ارتش کبیر معلومه که اینا لیاقت اول شدن نداشتن چون هم اسم قبیله رو دزدیدن و هم لیاقت جانشینی رفقای من تو اون قبیله رو نداشتن

مجید چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

زنده باد سلکتیو :)
تبریک میگم رنک یک رو...
-r.m.t-
مجید

amin(yaskingranger) چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

kheili sakhte chizi ke 4 mah dastete ro dar arze 3-4 shab az dast bedi!!
az hame bache haye selective va artesh kabir tashakkor mikonam
in rank ro be khatere zahmate hame bache ha midunam
man rande avval va akharam bud khubi badi didin halal konin
faghat age rande baad ham terekundin khabaresho bezarid tu site miam mibinam
PRIDE OF LONDON

reza joker چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

هیی روزگار
ببین این راند چقد زود گذشت و البته خوووش
چه رفقای خوبی پیدا کردیم که ارزش رفاقت رو دارن
به قول معین عزیز
ما میدونستیم رنک 1 واسه ماست حتی اون اوایل بازی که 40000 عقب بودیم اما شما...

اره
ما میدونستیم که اولیم
چون ما مرد عملیم
اما شما فقط مرد صحبت کردن هستید
فرق بین گفتن تا عمل کردن خیلی زیاده
بهنونه هم زیاده که بخواید دوم شدنتون رو توجیه کنید
مثل حرف هایی که رو اکانت ماتریکس هست
که میگه
اگه اکانت مهرداد یک ماه بیکاری نمیموند شما دوستان امروز منم منم نمیکردین
خب داداش من شما روز اول تو وبلاگتون گفتید رنک یک دنیای 6
اگه مرد عمل بودید وایمیستادید و قبیلتون رو اول میکردید

گفتن با عمل کردن خیلی فرق داره داداس من ...

NO.NO.NO چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

من دارم با خودم میگم ای کاش زودتر به قبیله اصلی میومدم و این اختلاف رو بیشتر اون چیزی که هست میکردیم
اما حیف وقت کاریم نذاشت به بازی برسم
و گرنه امثال فارم ها رو زیر رو میکردم
خخخخخخخخ

bellatrix-lestrange جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

chera in ghad khosh halid bache ha
erse babamono gereftim
chera shologhesh kardin?
mage gharar bod kase dg e ghahraman beshe?
man ke hariifi nemibinam
hameye ghabilehaye korosho vahshate sardo assasinam ke baham motahed beshan baz ma to 3rooz faseleye 40000ta ekhtelaf ro tabdil be ghahramani mikonim

emtehanesh majanie
rande bad az har ja ke mikhayd bazi kon biarid
ama az aval beheton begam avali male selectives e va shokhi ham nadare

..soorna.. شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ق.ظ

یکی به وضع من رسیدگی کنه . اکانتم تو دنیای 6 باز نمیشه. نمی دونم مشکلش چیه. وقتی نام کاربری و رمز رو وارد میکنم دنیای 6 رو نمیاره. یکی بره ببینه اصلا اکانت من پا بر جا هست؟
ممنون دوستان راند خیلی باحالی بود.

مجید دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

آقا ما کدوم دنیا بریم واسه راند جدید؟
مجید
-r.m.t-

پست میذارم براش

..soorna.. سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

خخخخخخخ. من فکر کردم اکانت من کاری شده اصلا نفهمیدم دنیا عوض شده. به نظر من درخواست بدیم دنیای 6 رو به همون حالت قبل برگردونن. یا که یک دنیای دیگه مثل همون تشکیل بدن.
خلاصه اگه تصمیم گرفتین جای خاصی برین به ما هم خبر بدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد