S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

فراخوان

این یه فراخوان کلیه به بچه هایی که قبلا توی SelectiveS بودن و یا کسایی که دوست دارن توی این قبیله بازی کنن.

حضور احتمالیه قبیله ی SelectiveS ممکنه.

کسانی که دوست دارن سرور جدید رو با قبیلمون شروع کنن درخواست میشه برای اعلام آمادگی خودشون در همین پست اسم اکانت و آیدی یاهوی خودشونو که باهاش آنلاین میشن به عنوان نظر بزارن تا در صورت شروع بازی بهشون اطلاع داده بشه

همچنین اگر دوست دارید بازی کنید ولی وقت کاملی برای حضور ندارید میتونید این آمادگی رو با اسم تگ (کمک بازیکن) توی نظر ها بزارین تا بتونید با همکاری 2 یا 3 نفره یه اکانت رو بگردونید.

لطفا بعد از خوندن این پست دوستان خودتون رو هم با خبر کنید.

با تشکر

نظرات 8 + ارسال نظر
bellatrix-lestrange سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ

SelectiveS ro bedone man tasavor konid

aslan mage mishe?

manam hastam

ba accounte: bellatrix-lestrange

ID yahoo : spy.bellatrix_lestrange@yahoo.com

be afradi ke edea daran pishnahad mikonam peygir bashan ke ma koja mikhaym start konim

bedone raghibe jedi aval shodan mesle aval shodan to donyaye 27 be ma nemichasbe

metall3r(رضا) چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:29 ب.ظ

منم هستم

metall3r

achill3s جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

منم هستم
achill3s



achill3s@yahoo.com

پس منتظر بمونید

سعید شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام بچه ها دلم براتونتنگ شده بود

کدوم دن ؟

شد خبرم کنین ؟

هستم

به به داش سعید
معلوم نیست ولی چشم هروقت استارت شد بهت خبر میدیم داداش

hosseinkingmath(حسین) سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام.
من هستم با اکانت hosseinkingmath
میخوام روی معراج رو کم کنم
id yahoo
hossein_king_math

bellatrix-lestrange چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ

ma vase khodia edea nadarim dash hoseyn

maramet vase ma sabet shodast salar

reza taheri چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

حسین بپا رو دست نخوری

mostafaaz2 یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ

یعنی جمع معتاد های سابق جمع باشه و من نیام :P

اگه لقب دخانیات رو بهم بدین میام :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد