S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

پرونده بسته

خلاصه روز آخر بازی هم به پایان رسید


اول از همه پیروزی قبیله SelectiveS در جایگاه اول و دوم به همه بچه هایی که تا به اینجا زحمت کشیدن و همچنین به داش اکبر و داش نعیم برای رنکینگ یک بازیکن ها تبریک میگم امیدورام که تو زندگیتونم موفق باشید.







در ادامه از اعضای قبیله بزرگ SelectiveS یه تشکر ویژه ای میشه



و 2 دوست دیگه که روز آخر بخت یاری نکرد در قبیله باشن



مخصوصا از 3 تا دوست عزیز من که از رنکینگ خودشون در قبیله اول گذشتن تا بتونیم قبیله زیر مجموعه رو در جایگاه دوم ببینیم داش رضا (metall3r) داش معراج (bellatrix-lestrange) داش مصطفی (moriatti)

و در ادامه یه سری از عکس های بچه ها قرار داده میشه که کامل نیست ولی سعی میکنیم تا چند روز دیگه بصورت کامل براتون بذاریمش


ناگفته ها

میخوام در مورد رنکینگ یه چیزایی رو مشخص کنم تا همه بدونن چه خبره


دقیقا 1 ماه مونده بود به اینکه بازی تموم شه هر روز از طرف من به آقای MASOUD_PUNISHER حمله میشد که ایشون به عزرائیل1 یعنی داش نعیم ما پیام دادن که به معین و بچه ها بگید به من حمله نکنن من 2هفته مونده به بازی میرم سر درس و امتحانام قبلشم با نعیم همه ی دوئل هام رو میکنم خلاصه این شد که از اون موقع به این بازیکن حمله ای نشد

حتی 2 هفته مونده بود به آخر بازی این بازیکن بن قرمز شده بود که چندتا از بچه های ما قصد حمله به این بازیکن رو داشتن اما بخاطر حرف من اینکار رو نکردن تا حدی که 2تا اردوگاه میانه راه رو بازخوانی کردن بگذریم

چرا چون گفته بود نه تنها وقت بازی ندارم حالا چه برسه به رنکینگ گرفتن


1 هفته رسید به آخر راند این بازیکن که قرار بود کل دوئل هاشو با نعیم ما بزنه فقط 1 دوئل باهاش زد و تموم شد خیلی جالبه درس و امتحان چی شد؟


یه کنفرانس توی یاهو بین من و نعیم و میثم (MASOUD_PUNISHER) شد ببینید


این آقا میگه تحصیلاتم 0 و برای رنک نرفتم




بله همینطوره با وجود امثال شما بایدم بالا بکشه


لینک نبرد


یا مثل این بازیکن حالا دیگه از بقیه کسایی که تونستن زور بزنن این بازیکن به جایی برسه حرفی نمیزنم چندتا قبیله که کمک کردن






این جاسوسی ها به فاصله 1 روز انجام شد


از اول نباید به کسی که میانه راند به بازیکن قبیله ما پیشنهاد رشوه 3000 سکه ای داده بود اعتماد میکردم


من که کلا از این راند دیگه نمیخواستم بازی کنم و بازی نمیکنم اما واقعا برای مدیریت سایت خانوارز متاسفم در ضمن رنکینک هم مبارکت باشه.

روزهای آخر...

دیگه داریم کم کم به روزای آخر راند نزدیک میشیم یه بار باهم دوره میکنیم اوضاع حاکم بر دنیای 6 رو

رنکینگ قبایل

جدال برای رنک گرفتن قبیله در 10 تا قبیله اول توی 3 بخش پر رنگ تر از همه ست

قبایل korosh_kabri و SelectiveS.II که بر روی دومی و سومی یک رقابت تنگاتنگی رو دارن

قبایل Transporter و Elohim  که برای رنکینگ 5 و 6  میجنگن

و 3 قبیله ای که در رنکینگ 8 و 9 و 10 برای رنکینگ بهتر با هم رقابت میکنن قبایل Yas ، NIROGAH و گرگها


رنکینگ بازکنان

این هم یه نگاه کلی از 20 نفر اول رنکینگ دنیای 6 تا الان که هنوزم رقابت وجود داره مخصوصا این روزای آخر که جابجایی های زیادی صورت میگیره