S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

ناگفته ها

میخوام در مورد رنکینگ یه چیزایی رو مشخص کنم تا همه بدونن چه خبره


دقیقا 1 ماه مونده بود به اینکه بازی تموم شه هر روز از طرف من به آقای MASOUD_PUNISHER حمله میشد که ایشون به عزرائیل1 یعنی داش نعیم ما پیام دادن که به معین و بچه ها بگید به من حمله نکنن من 2هفته مونده به بازی میرم سر درس و امتحانام قبلشم با نعیم همه ی دوئل هام رو میکنم خلاصه این شد که از اون موقع به این بازیکن حمله ای نشد

حتی 2 هفته مونده بود به آخر بازی این بازیکن بن قرمز شده بود که چندتا از بچه های ما قصد حمله به این بازیکن رو داشتن اما بخاطر حرف من اینکار رو نکردن تا حدی که 2تا اردوگاه میانه راه رو بازخوانی کردن بگذریم

چرا چون گفته بود نه تنها وقت بازی ندارم حالا چه برسه به رنکینگ گرفتن


1 هفته رسید به آخر راند این بازیکن که قرار بود کل دوئل هاشو با نعیم ما بزنه فقط 1 دوئل باهاش زد و تموم شد خیلی جالبه درس و امتحان چی شد؟


یه کنفرانس توی یاهو بین من و نعیم و میثم (MASOUD_PUNISHER) شد ببینید


این آقا میگه تحصیلاتم 0 و برای رنک نرفتم




بله همینطوره با وجود امثال شما بایدم بالا بکشه


لینک نبرد


یا مثل این بازیکن حالا دیگه از بقیه کسایی که تونستن زور بزنن این بازیکن به جایی برسه حرفی نمیزنم چندتا قبیله که کمک کردن






این جاسوسی ها به فاصله 1 روز انجام شد


از اول نباید به کسی که میانه راند به بازیکن قبیله ما پیشنهاد رشوه 3000 سکه ای داده بود اعتماد میکردم


من که کلا از این راند دیگه نمیخواستم بازی کنم و بازی نمیکنم اما واقعا برای مدیریت سایت خانوارز متاسفم در ضمن رنکینک هم مبارکت باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
Az___________________--_09 سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام به....
ببین داداش معین ظاهرا ما خواستیم راندو با خاطره خوشی به پایان برسونیم بعضیا نذاشتن...
من به هیچ وجه از سر دشمنی با کسی و رنک نیاوردن کس خاصی با پانیشر دوئل نزدم...
بهم محترمانه پیشنهاد دوئل داد منم نیرو زیاد داشتم روز آخر هم بود نمی خواستم بعد از ریست بازی نیروها بمونه...
اگر دقت هم کنید اون نظری هم که تو سایتتون گذاشتم قبل از دوئل من با اون بود...
چون تو منطقه هیچ کسیو پیدا نکرده بودم باهاش دوئل بزنم و تنها کسی هم که پیشنهاد دوئل داده بود مسعود پانیشر بود مجبور شدم پیشنهادشونو قبول کنم...
لینک نبرد هم قطعا آقای استوتا به شما تسلیم کردن....
اصلا انتظار نداشتم یه جاسوس بفرستین از زیر زبون من لینک نبرد بکشه بیرون...
برا بعضیا متاسفم میان تو سایتشون طرفو خرد میکنن هر چی از دهنشون در میاد به طرف میگن نتیجه بندیو هم خودشون میکنن یکی نیست از آلودگی های خودشون بگه...
میخواستم این آخر راندی هیچ کدورتی باقی نمونه ولی اون بالا بالایی میدونه کی دنبال دعوا میگرده...
محترمانه اومدم تو سایتتون ازت معذرت خواهی میکنم اینطور جوابمو میدی؟

اولا کسی جاسوس نفرستاد که لینکی رو بگیره
کسی که لایق خرد شدن باشه باید خرد بشه تا برای همه ثابت بشه این خرد شدگی هم مربوط به تو نمیشه که ناراحتی به یکی مسعود پانیشر ( میثم )
منم هیچ آلودگیی نداشتم اینو همه میدونن اگر قرار بود آلودگی داشته باشم رتبه هفتگی آخر رو ببین کسی که 520 هزار کشته باشه آلودگی داره نه من که 2 ماه فقط ارتش ساختم و کسی بهم حمله نمیکرد رتبه هفتگیم اون بود
کسی هم نگفت از عمد این کار رو کردی
موفق باشی بحث رو تموم کن

king_pedram چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
اول از همه متاسفم به خاطر این طرز فکرو حرفایی که پشت سرم زدیدی معین جان.توقع این حرفارو ازت نداشتم با قضاوتی که از حرفای دیگران نسبت بهت داشتم مثلا حرفای خوبی که داداش حسین پشتت میزد و...
وجدانن اون دو هفته آخر به نظرت از طرف من به تو بیشتر کمک شد یا به میثم؟وجدانن بگو اون همه منابع ازم زدی من نمیتونستم کاری کنم که نتونی بزنی؟نمیتونستم به خاطر اینکه وقت نداشتم بازی کنم تولید منابعمو بیارم پایین؟یا همون سربازایی که عکسشو گذاشتی رو بزارم جلوت؟
یکم انصافم خوب چیزیه.من چیزی رو هم کتمان نمیکنم.یکی دو تا دوئل با میثم زدم کاری که همه میکنن تو خودت دوئل نزدی؟نکنه انتظار داری همه با تو دوئل بزنن؟

سلام
دادش من میتونستی اینکارو کنی کسی هم جلوتو نگرفت به این نمیگن کمک اگه کمک بود که وقتی آنلاین میشدی میدیدی من دارم بهت حمله میکنم جا خالی نمیدادی یا به اردوگاهم حمله نمیکردی پس کمکی به من نکردی که الان داری حرفشو میزنی
در مورد اون سپاه که جاسوسیشو گذاشتم کاملا معلومه یه مارش معکوس عزیز سپاهی که پیاده نداشته باشه 4 ک فقط سنگین باشه توش وقتی توی یه روز محو میشه اونم تنها تجربه تو و میثم بره بالا پس معلومه که با من دوئل نزدی!! بحثم دوئل زدن همه دنیای 6 با من نبود بحث من مارش های هلو و معکوسیه که میثم زد و همه بهش کمک کردن نذارید یه چیز و توی سایت بزارم فاش کنم همه چهره زشت خیلی ها رو ببینین چون دیگه برام تموم شده منم کاری ندارم دیگه ادامه نمیدمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد