S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

راند چهارم

نظرات 5 + ارسال نظر
mr.stark پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ب.ظ

مبارکتون باشه دم همتون گرم
دیگه زیاد سر میزنم ب اینجا

mr.stark شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ

دوستان سلام آخر الان شنبه 19مهر ساعت1:05 هست
6ساعت دیگه من پادگان هستم واسه سربازی


امیدوارم توی نبود من هم خوش بهتون بگذره

امیدوارم پیش خودتون فکر نکنید ک حالامگه لحظات خوشمون همش با استارک بوده؟؟؟ هههه



بای

برگشتم سرمیزنم

سلام
مراقب خودت باش اومدی سر بزن حتما

mr.stark چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 ب.ظ

slm umadam morkhasi ta jome

2.8.93
saat : 20:00
bayad padegan basham

khabari az kasi shod payam bezarid too in2 rooz k hastam mikhoonam

سلام
سربازی خوش میگذره؟؟
فعلا خبری نیستش

mr.stark سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ق.ظ

سلام مجدد سربازیم بد نیست باز اومدم مرخصی میان دوره داریم شنبه اونجام باز 17.8 ساعت20

سربازی 9روز اول آموزشیش خیلی بده 5روز طول کشید تا یک جا جابیوفتیم سه باز تقسیم شدیم آسایشگاهای مختلف تا آخری مونده گار شدیم

یکم مطلب جدید بزارید بخونیم لایک کنیم

سلام
استفاده کن روزای خوبیه بعدا افسوس میخوری الان نمیدونی چی میگم

mr.stark سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:59 ق.ظ

راستی اگه گینگ حسین هخامنش شمارش رو دارین از طرف من بهش سلام برسونید

من شمارشو ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد