S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

فراخوان

این یه فراخوان کلیه به بچه هایی که قبلا توی SelectiveS بودن و یا کسایی که دوست دارن توی این قبیله بازی کنن.

حضور احتمالیه قبیله ی SelectiveS ممکنه.

کسانی که دوست دارن سرور جدید رو با قبیلمون شروع کنن درخواست میشه برای اعلام آمادگی خودشون در همین پست اسم اکانت و آیدی یاهوی خودشونو که باهاش آنلاین میشن به عنوان نظر بزارن تا در صورت شروع بازی بهشون اطلاع داده بشه

همچنین اگر دوست دارید بازی کنید ولی وقت کاملی برای حضور ندارید میتونید این آمادگی رو با اسم تگ (کمک بازیکن) توی نظر ها بزارین تا بتونید با همکاری 2 یا 3 نفره یه اکانت رو بگردونید.

لطفا بعد از خوندن این پست دوستان خودتون رو هم با خبر کنید.

سرور احتمالی حضور SelectiveS در پست بعدی بزودی منتشر میشه.

با تشکر

نظرات 4 + ارسال نظر
meysam دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام خدمت داداشای گلم
عزیزان بازیو بوسیدین گذاشتین کنار
پاشید بیایین بریم ی دنیا جهانی استارت کنیم حالشو ببریم
دلم براتون تنگ شدع

سلام
آره دیگه جایی بازی نمیکنیم.
مخصوصا با شرایط افتضاحی که جدیدا توی قانونای خانوارز گذاشتن دیگه بازی حال نمیده
بجا نیاوردم کدوم میثم؟

meysam شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:45 ب.ظ

میثمم دیگ
اکانت lord_koorosh دن34
ارع واقعا مصخره شده ولی اون حالی که کنار هم بازی کردن میده ی چیز دیگست.
ی دست فان بریم دنیا 37 جهانیه همشون خارجین بریم ب پیچیمشون بهم بخندیم.
فک کنم 1 ماه و نیم دیگ رس میشه خواستید بیایید اونجا دوره هم ی راند دیگه بازی کنیم
منکه خوشحال میشم

اوکی شد چند دقیقه بعد خودم متوجه شدم کی هستی میثم
باور کن مشکلات بدجور رو روانم رفته دیروزمو یادم میره
فکر نکنم کسی بیاد یعنی میان ولی باید خبر دار کرد بچه ها رو منم راستشو بخوای دیگه حال و حوصله ای برام نمونده فرمانروایی و مشکلاتشو حرص خوردنارو بذارم رو دلم
دوست دارم بازی کنم ولی همیشه میگم محض فان یهو وسطش جو میگیره باید تمام وقتمو بذارم اصلا کلمه سر سری بازی کردن برای من بکار نمیره برای همینه دیگه استارت نمیزنم

meysam پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ب.ظ

خلاصه داداشای گلم که این نظرو میخونن خوشحال میشم بیایید دن 37 باهم ی دست بازی کنیم
خواستید بیایین خبر بدین ی شتری گاوی چیزی سر ببریم جلو پاتون

az___________________--_09 دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:57 ق.ظ

سلام
معین چطوری من از بازیکنای راند 3 و 4 دن 6 هستم
خوب فکر کن یادت میاد
منم با میثم موافقم بیاین یه راند بازی کنیم والا من خودمم دو سال نبودم یعنی از همون راند 4 دن 6 به اینور دیگه خان نیومدم
یک ماه پیش رفتم راند 33 دن 7 یعنی هیچ چیز یادم نبود از خان کم کم به مرور یادم اومد تا شدم رنک 4 تو اون سرور
بابا ورزن جدید خیلی هم تفاوتی نداره بیشتر تو سبک چینی و تجربه نبرد فرق میکنه میشه باهاش کنار اومد
ایشالله خواستید بیاید بگید منم بیام باری کنم خییییلی دلم واسه اون سرور تنگ شده

سلام
مگه میشه یادم نباشه
نوکرتم
یه خبر ویژه دارم تو سایت
دنبال کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد