S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

به درخواست بچه ها منم مصاحبه خودم رو میزارم

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

سلام معین هستم 24 از رشت


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟

اون زمان ADSL نداشتم اما یکی از دوستان یه بازی به اسم MYFC رو به من معرفی کرده بود اونو بازی میکردم تا اینکه به همراه داش رضا تبلیغاتش رو توی اون سایت دیدیم گفتیم یه امتحان کنیم خلاصه این شد که کم کم به این بازی علاقه مند شدم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟

همین که دور دوستان جمع هستیم  و بازی میکنیم و لذت میبریم برای من افتخار بزرگیه


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

بله یکبار هم اینکار رو کردم بعد قضیه ای که تو دن 2 3سال پیش برام پیش اومد خواستم نیام و نیومدم اما این راند به اصرار یکی از بچه ها که اسمشو نمیبرم اومدم بازی و تصمیم دارم از راند بعد فقط تو حاشیه باشم حالا شاید شاید تگ یکی از بچه ها بشم بعد نگید معین یه حرفی زد ولی بازم داره بازی میکنه D:


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

خاطره هام زیاده تو این بازی شاید تو بخش خاطره ها نوشته باشم از خاطره ها اما خوب اگه بخوام بشینم بنویسم از یه رمانم بیشتر میشه ولی شاید اون خاطره ای که باعث شد دیدم نسبت به این بازی عوض بشه و دگه نیام یخورده پر رنگ تر باشه که گفتنش هم سخته هم زیاد.


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

بستگی داره از اوج چه برداشتی داشته باشیم اگر کسب تجربه توی بازی باشه همه راندها راند اوج من بوده ولی اگر به رتبه بندی باشه واسه این راند تقریبا زحمت کشیدم اما تو دنیای 2 که از آخراش اومدم رو اک یکی که هیچی نداشت اومدم تو 15 رنک اول به نظر من اون راند رو خوب کار کرده بودم با اینکه کل قلعه هام به KM کامران رنک یک اون راند چسبیده بود


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟
قبیله های هماهنگ زیاد بودن ولی هماهنگیه مطلق تو هیچکدوم دیده نمیشه اما اگر از یه دید دیگه بخوایم نگاه کنیم حداقل با تجربه ای که توی قبایل دیگه داشتم و قبیله خودم میتونم به جرات بگم غیر هماهنگی یک دلی توی قبیله ما بیداد میکنه نشده از کسی چیزی بخوام رومو زمین بندازه از تک تک بچه ها از همینجا تشکر میکنم بخاطر اینکه حتی اگر تصمیم اشتباهی هم گرفتم نه نیاوردن.


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
همه برای من بهترین دوست بودن چه بیرون قبیله چه داخل قبیله به نظر من بهترین دوست یعنی کسی که ازش یاد بگیری و برات مفید باشه من از بچه های قبیله خودمون یکرنگی ، گذشت ، معرفت و ... یاد گرفتم حتی از بچه های قبیله ی دیگه و حتی از کسایی که روبروی قبیله ما موندن درسایی گرفتم

کلا تو زندگی 2 چیز بدست میاری 1ـ درست بودن رو یاد بگیری 2ـ ار کارهای غلط عبرت بگیری تا درست زندگی کنی فکر کنم منظورم رو رسونده باشم توی این بازی هم برام همینطور بوده


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

نظر من کاملا مثبته راند پر شوری نبود شاید بخاطر اینکه خیلی آروم بود درگیری کم بود حتی الان نمیدونم با کی درگیر شم D:


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

نظر شخصی خودمه فقط دوستان نگن که داره با طرفداری نظر میده

قبیله 1 SelectiveS

قبیله 2 SelectiveS.II

قبیله 3 korosh-kabir


1_داش اکبر و نعیم 2ـ داش مهرداد 3ـ یخورده سخته بچه همه دارن نزدیک هم بازی میکنن بهتره که نظر ندم


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
از همه بچه های خودمون که تا الان بد و خوب کنار هم ایستادگی کردن 


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟

امیدوارم که دیگه حاشیه ای نداشته باشیم فقط امیدوارم ولی اتفاق ها دارن یه چیز دیگه میگن خلاصه باید دید چی میشه



13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
نه اول راند کلا یه فکرای دیگه ای تا آخرش میکردم که انگار بهتر از آب در اومد


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

دست بالای دست زیاده


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

امیدوارم که همه تو زندگی خودشون موفق باشن نه مثل این بازی که یه سری حرف ها زده شد و یه سری کارها انجام  شده 

یه شخصیت خوب با یه زندگی موفق

از همین جا جا داره به مهرداد عزیز بگم که نمیدونم چرا دیگه جواب نمیده تا پیام میدم آف میکنه میره D:  ناراحته بازم دیگه چیزی نشده که بخواد ناراحتی بوجود بیاد

خدا   حافظ همگی باشه موفق باشید