S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

موفقیت برای ما تکراریست!

باز هم میریم سراغ رتبه هفتگی طبق روال کاریه قبیله برای بار دوم 7 تا از مهاجمین هفته از بچه های خوب قبیله ما بود که واقعا دستشون درد نکنه بابت زحماتی که دارن میکشن.

اما غارتگران هفته که باز هم مثل هفته گذشته 6 نفر از بچه های ما در اون جای دارن امیدواریم که هفته ی دیگه در هر دو رتبه تهاجمی بهتر از قبل عمل کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
bellatrix-lestrange سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

bache ha yekam aroom tar
che khabare?
be hame mirese:D
hata shoma doste aziz


yekam mosalemat amiz tar

ye kari nakonid ke dastane homi tekrar beshe

Scarface_wls (عارف) چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

دوستان برگزیده تشکر تشکر
بچه مرررررررسی همتون فوق العاده هستین

محسن فابرگاس سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

عجب لول بازاری واسه خودت راه انداختی پسرک جویای نام
من کسی هستم که متحدین تشکیل دادم داداش شما میگی ایرون ارمی نابود کردی عضواشو ترکوندی این قبیله رفت ما هم دقیقا با ارتش کبیر همین کارو کردیم نمیدونم اینارو چقدر میشناسی اما واسه حرفام شاهد دارم اینا میگنمنو چند باز زدن اما کلا منو 1 بار با حمایت زدن اونم 24 ساعت بعدش سر گرفتن قلعه عزرایئل 9 تا نجیبشون زدیم و 15 کیلو ارتش ارتشی که از من زدن کلا 3300 بود اینا هر روز با برنامه ما یکیشون مینرکید و واسه اینکه ارشیم 1 باشه گرفتن با خودشون دوئل زدن امانمیدونستن تو یه قبیلهباشن امتیاز نمیده ارتش 35 کیلویی خودشونو اینجوری 2 تاشو ترکوندن بعدش دیدن ما و سوار سیاه داریم میزنیمشون گفتن من مدیریت بازی هستم بعد شروع کردن به خاطر من به مدیریت فش دادن یکی هم برداشته بود گزارش زده بود و از دل غافل ارتش یارو داشته اردو میرفته تو اردو هم کلا 21 کیلو ارتش بود که بیشترین ارتششون بود دیدن دگهجمعا اندازه من و سوار ارتش ندارن این15 نفر گفتن بهتره بریم خدایی فرار کردن نه اینکه سر قضایا دوستتون نعیم اواسط بازی بود شاهد همه چی میتونید بپرسید سعی کنید از چیزی که خبر ندارید دگه مطلب اشتباه نزارید ممنونتونم در ضمن وب سایت خوبی دارین

مرسی داداش من فقط چیزی که شنیدم رو نوشتم
منم قبیله SelectiveS رو توی راند 2 دنیای 5 تشکیل دادم عزیز
جویای نام به بچه های جدید میگن نه من که از
اون زمان خانوارز تازه اومده بود یوزر داشتم توش
شما که متحدین رو تشکیل دادین ما اولین بار متحدین رو توی دنیای 5 دیدیم اصولا باید داش معین مددی رو بشناسی جون یکی از ارکان اصلی اولین متحدینی بود که تشکیل شد
من 3 سال پیش بازی میکردم این راندم بخاطر اصرار یکی از بچه ها اومدم خانوارز
مرسی از اینکه سر زدی و نظر گذاشتی داداش خوشحال شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد