S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

و اما آخرین مصاحبه  با نفر 2 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی Savare-Siah  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

با سلام خدمت تمام دوستان
من مهرداد هستم 32 سالمه و متولد و ساکن تهران هستم شغلم پزشکیه و در یکی از بیمارستان های تهران به عنوان پزشک اورژانس مشغول به کار میباشم
به ادبیات بخصوص ادبیات کودک و نوجوان علاقمند هستم و گاهی هم یک مقدار مینویسم و به قول معروف یه مقدار کاغذ سیاه میکنم به امید خدا قرار است که ترجمه یک مجموعه کتاب در همین ژانر رو هم شروع کنم


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
در مورد اینکه چگونه با این بازی آشنا شدم باید بگم که من به عنوان تفریح گاهی تراوین بازی میکردم حدود 4-3 سال پیش تبلیغ این بازی رو یکی از دوستان اونجا دید و گفت بیا این رو امتحان کنیم و از اون موقع تا حالا به این بازی مشغول بودم
البته بیشترین چیزی که موجب شد تا این بازی رو ادامه بدم دوستان خوبی بود که اینجا پیدا کردم و در واقع به بهانه در کنار اونها بودن این بازی رو همچنان ادامه میدم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟

در مورد افتخارت باید بگم 3 بار چهارم شدم و یک بار هم اول


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

در مورد بازی نکردن باید بگم که یک بار موفق شدم ترک کنم و حتی حدود 8 ماه دور بودم ولی امان از رفیق ناباب!!
یادمه از سفر برگشته بودم که که به مهدی زنگ زدم بعد چند ماه که ایران نبودم یه حال و احوال حسابی کردیم گفت ورژن جدید اومده خیلی قشنگه بیا یک امتحانی بکن امتحان کردن همان و دوباره گرفتار شدن همان


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

من خاطرات خوب تو این بازی زیاد دارم رفاقت عمیقی که بین من و چند دوست اینجا برقرار شده خاطرات خیلی خوبی برام رقم زد
شاید بهترین خاطره من این باشه که دنیا 2 زمانی که هنوز ارگ نبود و روح خان وجود داشت یعنی ورژن 4 بود با کمک دوستان تونستیم 12000 اختلاف با قبیله اول رو جبران کنیم و اول بشیم دوستانی که اون ورژن رو امتحان کردند میدونند که این کار چه کار سخت و غیر ممکنی بود
اامتیاز گرفتن از روح به راحتی ارگ نبود گرفتن یه روح خیلی سخت تر بود خیلی هماهنگی میخواست وفاداریش 20000 بود روح دزدی خیلی سخت بود ولی ما در کنار هم این کارو کردیم راند 5 دنیای 2 بهترین خاطره من بود
بدترین خاطره ام فقط میتونه یه چیز باشه مرگ دوست و استاد خوبم محمد عسگری
بیشتر از 3 سال با سرطان جنگید وقتی خبر مرگشو شنیدم باور نمیکردم هنوز وقتی یادش میافتم بی اختیار بغض تو گلوم میاد و چشمام نمناک میشه خیلی جوون بود حتی 20 سالش هم نشده بود تو 2 دوره با 2 نوع سرطان مباززه کرد دومیش بالاخره از پا درآوردش هنوز دلم براش تنگ میشه برای خنده هاش برای حرفاش برای کاراش
استاد مسلم سبک چینی بود بهترین استید بازی وقتی جلوش سبک میزاشتن میباختن یادمه یه سبک درست کرده بود که سنگین خط 3 بود به این سبک معمولا معکوس میگن ولی اون با این سبک میزد و میبرد
مدیریت متعجب شده بود توی 1 راند کامل کسی نتونست اون سبک رو شکست بده یادمه جلوی یکی از بهترین بازیکن ها بازی میکردم که  ازاساتید خودمه آقا بهزاد
بهزاد قومش عرب بود قبلا عرب خیلی قوی بود من ژاپن داشتم که همه میدونن به هیچ مهارتی امتیاز نمیده یه صبح بهزاد تایم برگشت منو محاسبه کرده بود اومد من رو 50با کامل زد من 48 داشتم اون سطح 33 بود من 31
ولی فرقش این بود که سبک من رو محمد چیده بود بهزاد ترکید هیچ کس باور نمیکرد میگفتن تا حالا نشده عرب به ژاپن ببازه وقتی بهزاد دیده بود زنگ زده بود به محمد گفته بود تو سبک چیدی واسه مهرداد نه؟ کسی مثل اون سبک نمی چید یادش به خیر جات خیلی خالیه محمد


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

سخته در مورد نقطه اوج گفتن ولی به نظرم راندی که در سرور جهانی برای تیم ایران بازی کردم کنار بهترین بازیکن های ایران مثل بهزاد یا مجتبی محسنی و بقیه نقطه اوج من بود
از این نظر که اونجا خیلی حرفه ای تر یاد گرفتم بازی کنم خیلی از رقیبام و دوستانم یاد گرفتم بخصوص بهزاد اگر اگر روزی بهزاد این مصاحبه رو خوند میخوام بدونه که بعد اون راند من جرات بازی کردن در هر شرایطی رو پیدا کردم ممنونم بهزاد جان
بازی در کنار بهترین بازیکن های کشورهای دیگه خیلی خوب بود فقط حیف شد روس ها تیم کاملشون نبود میگفتن بازیشون عالیه خیلی دلم میخواست روبروشون بازی کنم نشد



7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟
در بهترین قبیله من نمیتونم خیلی نظر بدم من از اولین راندی که بازی کردم و با محسن آشنا شدم تو کوروش بازی کردم هرگز جای دیگه ای نرفتم که بتونم مقایسه کنم و فقط میتونم در مورد قبیله خودم بگم که واقعا دوست داشتنی هست
ولی 2تا قبیله رو شنیدم که کارشون عالی بوده یکی شون روسها بودن که همکاریشون بی نظیر بود بسیار عالی بازی میکردن تقریبا به جرات میگم تو ایران چنین هماهنگی ندیده بودم
یکی دیگه قبیله 20 بود که همون راند برای مقابله با روسها ایرانی ها شکل دادند  20 نفر اول ایرانی ها به دور از اینکه هر کدوم مال چه قبیله ای بودند و ایا با هم دوست بودند یا دشمن رفتن تو یک قبیله البته فقط همون راند بچه ها خوب همکاری کردن و تونستن رتبه 1 رو از روسها بگیرن ولی بعد که روسها رفتن اون قبیله هم دچار اختلاف شد و پاشید


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
در مورد بهترین دوست باید بگم من دوستان خیلی خوبی در این بازی پیدا کردم محسن  پشمالو  عزیز که اولین رفیق من تو خانوارز بود مهدی عبرت مهدی نجاتی علی امری میثم رسولی بهزاد بهنود نصیر حسین میثم و آقا معراج که تازه باهاش آشنا شدم و خیلی های دیگه که اگه بخوام اسم ببرم یک لیست بلند بالا میشه که میترسم هم آخرش اسم کسی جا بیفته
الان با آقا بهنود و آقا فرید  برادرشون رو یک اکانت هستیم و من خیلی بهشون زحمت دادم و دوستان خیلی خوب من هستند در بدترین شرایط بهنود به کمک من اومد با اینکه امتحان داشت با اینکه آقا فرید سر کار بود و من رو تنها نذاشتن نمیدونم چجوری ازشون تشکر کنم
ولی مهدی ماتریکس بیشترین کسی هست که من باهاش حرف میزنم الان نزدیکه 4 ساله با هم رفیقیم بیشترین پول موبایل من بابت حرف زدن با مهدی هست مهدی همیشه در هر حال کنار من ایستاد رفیق بسیار با مرامیه از اون دوستان هست که هر مردی به داشتنش افتخار میکنه مهدی برای من معنی این شعره
مرد بی برادر به که بی  دوست


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

اما در مورد این راند میخوام توضیحاتی بدم
آشنایی من با اکبر آقا و آقا نعیم از راند اخیر دنیا 2 بود اونجا با ما بودن و هنوز هم در کنار ما هستند اتفاقات این راند خیلی برای من ناراحت کننده بود اول راند درگیری نعیم با رضا میشتولاک پیش اومد من به حکم وظیفه پشت نعیم که از خود ما بود در اومدم و همین باعث شد رضا ریست بده ولی بعد نعیم با دوستانش یک قبیله زدند و از ما جدا شدند
وقتی از من در مورد روابط بین 2 قبیله نعیم پرسید من گفتم شما از خود مایی ما خودی رو نمیزنیم ولی بعد یک جریانی بین من و وحید استرآباد پیش اومد و من ایشون رو اخراج کردم
و همین باعث شد وحید  ناراحت بشه بدون اطلاع نعیم نیروشو در مقابل من بذاره و به قول خود نعیم اون رو در این نامردی شریک کنه
نعیم جان به من پیام داد و از من عذرخواهی کرد گفت اطلاع نداشته من هم پذیرفتم ولی وقتی بعد 3 روز از محافظت در اومدم تمام دوستان نعیم ریختن سر من و سعی کذدند قلعه های من رو بگیرند و من رو حذف کنند که منجر به 5 روز بیکاری رفتن من شد
وقتی اون  اتفاق اول افتاد همه گفتند نعیم برات تله چیده من گفتم نه من حرف نعیم به دلم نشست اینطور نیست به نعیم گفتم وحید رو بنداز بیرون گفت نه همه اینجا میگن از خودش دفاع کرده گفتم خودت بزن بیرون گفت نمیشه دوستام اینجان گفتم باشه
ولی بعد اون که دوستان نعیم ریختن سر من متاسفانه منم این رو باور کردم که اون کار اول هم به نظر عمدی بوده هنوز هم نمیدونم بوده یا نبوده ولی اگر نبوده چرا نعیم گذاشت دوستانش به من حمله کنند حداقل باید اجازه میداد من به خاطر اون اشتباهش جون بگیرم بعد ولی خب نشد دیگه از اون موقع به بعد من ارتباطم با نعیم قطع شد
در مورد اتفاق دوم یعنی جریان اکانت هیولا باید بگم من هرگز نه این راند نه هیچ راند دیگه ای به کسی پیشنهاد ندادم یکی از دوستان به من گفت اون میخواد بیاد ولی میگه سکه میخوام تو میدی گفتم آره
در این مورد خیلی شنیدم پشت سر من چیزهایی گفتند ولی حقیقت همینه و همه فراموش میکنند که هیولا از اول میتونست به اون بازیکن محکم بگه نه اگر کار اون بازیکن بد بوده اون جوابشو با کاری بدتر داد و لی بدترین این بود که به کارش افتخار کرد
خلاصه که دوستان برای من تله چیدند و هیولا به من گفت که حالا که زده بیرون دارن بهش حمله میکنن و از من کمک خواست بچه ها بهم گفتند شاید تله باشه ولی من گفتم بهش قول دادم بهش کمک کنم من زیر حرفم نمیزنم بذار به قول آقا سعید یکی از دوستان ارتش کبیر رسوایش برای اونا بمونه
من 50 فرستادم و معین یه 20 زد و بعد نعیم 50 من رو تقریبا بدون تلفات زد
ولی همه اینهایک طرف اینکه در پروفایل ها نوشتند کلک رشتی زدند یک طرف
از همین جا از همه دوستان مسنترم اجازه میخوام یک صحبتی رو با دوستان جوانترم بکنم
بخصوص شما آقا معین که طی صحبتی که با آقا معراج داشتم اهل نشرو ادبیات و ترجمه هستی یعنی در فرهنگ و هنر این جامعه نقشی داری و در راه فرهیختگی قدم برمیداری
شما اینطور فرض کنید که من بد کردم من از هر چه شما بگید بدتر کردم بدی رو با بدی جواب ندید آتش با آتش خاموش نمیشه حتی اگر کلک زدید مخفیش کنید نذارید قبح این عمل بین دوستان بریزه این رواج تاریکیه این رواج گمراهییه دوستان جوانتر به شما نگاه میکنند براشون الگو بد نباشید حتی اگر من بدم شما نباشید
وقتی رنک 1 در پروفایلش مینویسه کلک رشتی زدم و بهش افتخار میکنه اون بازیکن جوونی که در رتبه 100 هست با خودش میگه پس باید همین کارو کرد
همین میشه که در جامعه ما متاسفانه به کسی میگن زرنگ که بیشتر دزدی کنه که بیشتر دروغ بگه و نتیجه اش آنچه در جامعه هست میشه اگر نمیخوایم از این بدتر بشیم همه سعیمون رو بکنیم به جای لعنت کردن تاریکی یک شمع روشن کنیم
من اون کاری که ازم بر میاومد رو در این مورد انجام دادم من که این راند 4 ساعت در روز بازی میکردم حالا بیشتر از 1 ماهه هر روز 20 ساعت رو پر میکنم فقط برای یک دلیل
اینکه نشون بدم بار کج به منزل نمیرسه  نباید کلک زد نباید برای رسیدن به هدف به هر وسیله ای دست آویخت اینکه نشون بدم به تمام دوستانم که از راه غلط کسی به جایی نمیرسه
این که یه موقعیتی مثل اینجا برام پیش بیاد بگم نعیم من هنوز یادم نرفته که دنیا 2 داری به مهدی کمک میکنی  من هنوز جریان معبد رفاقت رو یادم نرفته من هنوز حرفای اون روزتو که به دلم نشست یادم نرفته ولی اگر این حرفها رو قبل میزدم ممکن بود بعضی فکر کنند که من از سر ترس میگم نعیم من هنوز عقیده دارم خودی هستی ولی حالا که یک چیزهایی رو نشون دادم با خیال راحت این حرف رو میزنم
باز هم اگر هر سوالی در این زمینه بود من در خدمت دوستان هستم


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

اما در مورد رتبه قبایل نمیتونم بگم دقیق کی چندم میشه ولی فکر میکنم سلکتیو کوروش و وحشت سرد 1 تا 3 میشن
در مورد نفرات اگر اتفاق خاصی نیوفته اکانت ما و عزرائیل برای اول و دومی رقابت داریم نفر سوم واقعا تشخیصش سخته خیلی دوستان نزدیکند واقعا نمیدونم کی میشه


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
اینجا جا داره از خیلی ها تشکر کنم فقط امیدوارم اسم کسی از قلم نیوفته
از دوستان خوبم در قبیله طبق معمول داداش مهدی گل آقا حسین آقا میثم آقا سیاوش و تمامی دوستان دیگه که منو تنها نذاشتن تشکر دارم
ولی یک تشکر ویژه دارم از آقا معراج که باعث این شدند که شاید بتونم سوتفاهم ها رو حل کنم و اگر کدورتی پیش اومده برطرف کنم
البته فکر این مصاحبه از حسین جان و آقا معین بوده که جا داره از هر دو تشکر کنم


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟

در مورد ادامه بازی نمیخوام اظهار نظری کنم دلم نمیخواد دوستانم رو آزار بدم دلم میخواد دوباره همه خوب بازی کنیم تا تصمیم دوستان چه باشه



13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
نه واقعا باور نمیکردم اینطوری بشه یادمه اولین پیامی که به نعیم دادم این بود نعیم باور نمیکنم این کارو با من کردی


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

امید داشته باشید
این شاید به نظر بی ربط بیاد ولی تو زندگی خیلی به کارتون میاد و من به این جمله ساده در همه کارهام پایبندم آدم بدون امید زنده نیست هیچ وقت نا امید نشید هیچ وقت


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

جمله ای بهتر از همون عبارت ساده به نظرم نمیرسه
خدا نگهدارتون باشه
خدا خودش گفته برای هر کس که بهش تکیه کنه کافی خواهد بود