S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 4 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی MASOUD_PUNISHER  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

من اسمم میثم همبازی مسعود بودم راند پیش ولی اکثرا مسعود رو اکانت بود نه من


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
من از طریق مسعود آشنا شدم خودش الان نیست من تنهام نزدیکه 4 سال میشه که بازی میکنم قبلا 10


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟

هیچ برای من رنک هم آوردیم ها ولی جز رفاقت هیچی نصیبم نشده


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

آره فکر کنم آخرین راندمه منم میرم سریازی :D


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

بهترین قهرمانی قبیلمون راند پیش بدترین دنیای 5 بود که یه سری تمام گرینی ها ریختن سرم قلعه هام رو گرفتن و سطح منابع رو کشیدن پایین و از این جور کارا ولی همون راند ادامه دادم که رو بچه های قبیلمون کمتر حمله بشه


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

دات کام بازی میکردم رو یه اکانت که اسمش رو نمیارم رنک 1 بودم به خاطر یه سری مسائل رمزم افتاد دست یه نامرد ریست داد خلاصه


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟

تو دات کام بود قبیله ویتنامی ها اگه اشتباه نکنم اونا خوره بازی هستن


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
زیاد بوده ولی از همه بیشتر حسین و مهرداد


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

رفاقت ها از بین رفت


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

حدسی نمیزنم فعلا کارم رو میکنم تا ببینیم خدا چی میخواد


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
آره فقط از حسین


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟

به طور جدی راستی مگه چه اتفاقی افتاده به نظر من که راند خوبی بود فقط رفاقت لکه دار شد همین آدم هایی که هستن هم بعدا به طور دیگه ای یاد خواهد شد همین



13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
هنوز به آخرش نرسیده اگه اشتباه نکنم 2 ماه مونده :p


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

ماییمو نوای بینوایی بسم الله اگر حریف مایی


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

ممنون موفق باشید . فقط برای داداش حسین اومدم