S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 12 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی قله.ق  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

وحید هستم 27 ساله از شمال پسر خوبیم خیلی مفیدم گلم سنبلم (الان مثلا از خودم گفتم) ملقب به رضا.دد


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
یه اشتباهی کردم توو سایت دانشکده بودم این خانوارز مزخرف رو باز کردم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟

واقعا هیچی ، جز بیچارگی چیزی نداشت برام


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

بارها و بارها ؛ اگر دشمنان به ظاهر دوست اجازه بدن ;-)


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

بهترین خاطره مال زمانیه که با بچه های ایران آزاد بازی میکردیم فکر کنم تابستون گذشته بود با اونکه سخت بود اما خوش گذشت ، دوم شدنش هم چسبید یک عده آدم با معرفت کنار هم بودن که بازی و رنک براشون مهم نبود فقط مرام و معرفت بود یادش به خیر...
بدترین خاطره راند قبل دنیای 6 بوده راند قبل بعضی ها به آقا فرید قول اومدن دادن و نزدیم مخاطب خاص رو و شاخ شد این راندم یه مخاطب خاص دیگه رو کاری نداشتیم دور ورداشت کلا نامردی توو این بازی زیاد دیدیم ، مخصوصا راند قبل و پارتی بازی های خان و حمایت مدیریت از بعضی از مخاطبان خاص که واقعا حال آدم رو به میزنه


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

دنیای 6 رو بیشتر دوس دارم اونم به خاطر بچه های گلش بود که دیگه کم کم دارن میرن اما دنیای 2 و 5 هم بازی کردم ، جدیدا هم به دنیای با سرعت بالا معتقد شدم چون این بازی ارزش وقت گذاشتن نداره
اوج ؟ اوج ؟ اوج ؟



7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟



8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
مجید(سردار جنگ) و علی (شیراز آی آر) و احسان (آپوکاپو) و البته اویس . اینا از بهترین دوستان بودن هر چند بازم بودن ها اما دیگه کلی فکر کردم گلچین کردم


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

راند هماهنگی بود سلکتیو ، خوب مدیریت شد و خیلی خوب ادغام شدیم اشک بعضی ها در اومد


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

اول سلکتیو      دوم سلکتیو     سوم :سلکتیو3 که نداریم ، جهنم ضرر کوروش


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
از دوستان عزیز خصوصا آقا نعیم! به دلایل خاص !


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟




13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
آره معلوم بود ما با هماهنگی کار کردیم


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

مرد و عملش


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

روز مرد رو هم به مردای این بازی تبریک میگم مردایی که باگ نمیزنن ، قلعه خاکستری نمیسازن ، کسی رو نمیخرن ، مثل مرد بازی میکنن شاد کام باشید *رضا.دد*