S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 8 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی estarabad  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

من وحیدم همین بسه


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
همینطوری اومدم تو سایت دیدم دارم بازی میکنم.تقریباً2ساله بازی میکنم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟

افتخارم همینه که کنار دوستان هستم همین.بقیه چیزاش هیچ مالی نیستن


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

آره تو فکرش هستم.میخوام برم ولی باز میام تفریحی بازی کنم نمیشه


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

چیز خاصی ندارم


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

همین دنیا6و همین راند که دارم بازی میکنم


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟
ارتش کبیر- selective


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
دوستان همه خوبن.


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

راند خیلی خوبیه.تازه جالب تر هم خواهد شد


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

تو قبیله ها که 100%سلکتیو اوله. رنک1هم که داش نعیم و اکبرند.بقیه با خداست


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
تقدیر و تشکر از خودم که دهنم سرویس شد این همه سوال رو دارم جواب میدم


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
ادامه بازی خیلی جذاب تر میشه.امیدوارم همه جوانمردونه بازی کنن


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
نه فکر نمیکردم.خوشم اومد


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

بازی جوانمردانه و بدون هر گونه دوز و کلک


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

آرزوی موفقیت روز افزون برای همه اهالی این راند دنیای6