S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 5 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی hsaremi  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

حسین صارمی هستم متولد سال 69 از بروجرد استان لرستان
مجرد هستم و تقریبا میشه گفت بجز یکی 2 تا رفیق که واسه هم جون میدیم رفیق دیگه ای ندارم تو شهرکی که زندگی میکنیم
کلا اهل رفیق بازی نیستم
دیپلم ریاضی گرفتم و کاردانی سخت افزار کامپیوتر خوندم



2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
خدا بگم چکارش کنه دوست داداش بزرگم این بازی رو بهم معرفی کرد اسمش بهروز بود
والا آمار سالش درست یادم نیست اما اولین راندم دنیا 6 بود که علی رفیق رنک 1 شد دنیاش 20 ایکس بود و خیلی حال داد
بعد اون رفتم دن 2 و 1 ثبت نام کردم و کم کمک معتاد شدم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟

دوستانی که بدردم خوردند و رفاقت باهاشون تنها بهونه نت اومدن من بوده و هست

امثال داداش فریبرز گل که مثل داداش بزرگترمه
داداش روح الله هاشمی که راهنمام بوده برا کارای کامپیوتری
داداش روح الله تولایی کسی که یکم دیر پیداش کردم اما از بودن کنارش لذت میبرم و امیدوارم همیشه سربلند باشه و یه روزی مدیر ارشدی تو کشور باشه چون دلش واقعا پاک هست و درستی ایشون باعث میشه مدیر خوبی باشه


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

آره هزار بار اما امان از رفیق ناباب
دوستان بهانه قشنگی برا بازی بوده اند


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

خاطره خوب زیاد هست ولی بهترین هاش بودن در رنک 1 و اوج و ریست کردن اکانت یا به عبارتی رها کردن بازی در اوج
چند باری برام پیش اومده که از این که این بازی اینقد برامون اهمیت نداشته و راهت ازش دل کند خیلی خیلی خوشحالم


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

هر جا بودم خوب بازی کردم اما بهترینش رو راند 13 دن 4 میونم که یه اکانت نابود رو به اوج رسوندم بدون هیچ گونه حمایتی
اون راند روز قلعه گیری متاسفانه سر اشتباه دوستان ارتشمون رو زدن و تقریبا یه اکانت نابود با منابع 20 و 0 ارتش رو سر پا کردم به همراه دوستم حسین مقصودی (Turk-Kral)  روزی که اولین قلعه رو تونستم بگیرم رنک 1 بازی 11 قلعه رو کامل داشت اما با بازی خوب و سالم تونستم تا رنک 3 برم اما امان از خود فروشانی که برا یه کاپ و یه جایزه حاضر به حق مردم خوری شدن
هرچند روز آخر دیگه من رو اکانت نبودم اما اختلافی که داشتمو توی بازی سالم نمیتونستن جبران کنند ولی با معکوس های زیاد در 2 دقیقه آخر رن 4 بازی شدیم و مدیریت لینک های معکوس رنک 3 رو نادیده گرفت که این کار باعث این شد که هیچوقت مدیریت رو حلال نکنم و نمیکنم
خدا از حق خودش میگذره ولی از حق الناس نمیگذره  و اونم حق الناس بود حق منی که سالم بازی کرده بودم رو زیر پا گذاشتند
از بازیکن رنک 3 گله ای ندارم چون فقط ی فرد خود فروخته بود و بس اما از مدیریتی که جلوی چشماش بود حق الناس ولی چشم پوشی کرد هیچوقت نمیگذرم


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟
قبایل هماهنگ که زیاده
جایی مثل W.F.E  دن 5 بودم که رکورد هایی جالبی داشتیم بالای 200 300 مارش همزماتن توی یه دقیقه به یه بازیکن میزدیم و جلوی چشماش قلعه هاشو خالی میکردیم و میگرفتیم ازشون و هیچ کاری نمیتونستن بکنن
قبیله ارتش یوتاب دن 4 که واقعا خیلی حرفه ای و یک دل هستند و مخصوصا هماهنگ
اما از همه بهتر چمپیونز رو میدونم که واقعا پرچمش همیشه بالاست
هر جا رفتیم با این قبیله بچه ها کولاک کردن
این قبیله برا مدال های هفتگی بازی میکنه و مرام نامش فقط 2 هفته هست یا 3 هفته نهایت
توی این مدت هم مدال ها رو درو میکنن


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
دوست که زیاد دارم اما بدون شک فریبرز جانباز یا اسم اکانتش radvar  مثل داداش بزرگترم میدونمش و توی سال 90 مدیونشم که منو نجات داد


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

والا حقیقت من خودم بخاطر کل کل های بچه های آیرون آرمی استارت کردم حدود 20 25 روز بعد استارت اما قبل از این که من بهشون برسم از پا درومدن
ولی با هواشی موجود تصمیم به ادامه گرفتم و ازی رو جدی تر گرفتم از حد تفریح و این شد که اومدم زیر رنک 10
اتفاقات خوب و بد زیاد داشته ولی امیدوارم همه چیز ختم به خیر بشه


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

1 و 2 احتمال زیاد کورش و سلکتیو هستند ولی تشخیص رنک 1 کدوم بشن سخته


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
از معین که تصمیم گرفت کدورت ها رو کنار بزنه
کار قشنگیه و امیدوارم به هدف برسه


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
درگیری ها زیاد تر میشه
و ایشالله بازی جذاب تر


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
آخرش چطوری شده ؟ :دی


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

بخور تا خورده نشی

این شعار رو به عینه تجربه کردم


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

ایشالله همه کدورت ها کنار گذاشته بشه و بازی سالمی رو شاهد باشیم از 2 طرف جنگ و درگیری ها
لذت بازی به زد و خوردش هست اما اگه جنبه بازی رو داشته باشیم