S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 11 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی haioolaa  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

سلام
 من عباس هستم ساکن شهرستان بم و51 سالم بازنشسته هستم


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
من چند سال پیش یکی دو تا راند بازی کردم ودوسالی بازی نکردم تا این راند و الان هم در خدمت شما هستم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
تا کنون که هیچ انشاالله بتونم در خدمتتان باشم3


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

نه این راند را به آخر میرسانم


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

گرفتن سکه از دشمن


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

مرحله اولی که فکر کنم دنیای یک بود نفر دوم بودم و الان را بهترین راند میدونم5


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟قبیله خودمان چون واقعا با هم هماهنگ هستند


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

من واقعا این راند را دوست دارم فقط به خاطر هماهنگی قبیله


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

قبیله اول قبیله خودمان هست و نفر اول عزرائیل


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
از کلیه اعضای قبیله خودم


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
بهترین کار ادامه بازی تا شکست تمام قبیله های دیگر


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
واقعا نه فکر نمیکردم


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

جنگ جنگ تا پیروزی و اول شدن قبیله


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

از همه دوستان تشکر و قدردانی میکنم و در خدمت همه دوستان هستم