S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 20 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی m_matrix  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

سلام مهدی هستم 31 ساله از تهران 3 ساله دارم یه ضرب خان وارز بازی میکنم


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
به صورت اتفاقی داداشم داشت بازی میکرد منم باهاش برخورد کردم و سر کل کل با داداشم شروع کردم به بازی


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
 بار رنک 2 گرفتم یه بار دنیای 2 و یه بار دنیای6 الانم رنک 4 دنیای 2 هستن دارم تلاش میکنم برا رنک 3


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

100%% هزاران بار


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

بهترینش تلاش من داداش مهرداد بود برا دزدیدن روح یه بابایی بود دنیای 2 اسمش رو یادم رفته
بدترین خاطره هم زیاده یه بار دنیای 1 یه روح 4 رو زدیم وفاش رو تا 192 اوردم پایین تا ساعت 3 صبح بیدار بودم بعد دیدم از قبیله دشمن مارش زدن گرفتن بدبختی طرف برامون بنفش بود نمیشد زدش لووووول


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

نیای 2 راند 5


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟
بهترین به نظر من کوروش کبیر و هماهنگ ترین هم همون قبیله دنیای 2 راند 5 ایشالله یه بار دیگه تکرار بشه البته کاسپین هم بسیار قوی بود و هماهنگ


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
بهترین دوستای من در این بازی محسن نجفلو و داداش مهرداد هستن


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

راند خوبیه اگر دنیای 2 تموم بشه ایشالله میایم اینور


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

معلومه دیگه خودم میخوام رنک 1 بشم لووووول


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
از همه دوستان تشکر دارم امیدوارم که این کدورت ها رو بزارن کنار به این بازی به چشم بازی نگاه کنن نه چیز دیگه


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
والله چون زیاد تو بازی این راند نبودم نمیتونم اظهار نظر کنم


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
نه والله خیلی درب داغون شده داستان


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

باران باش و ببار و نگو کاسه های خالی از ان کیست (کوروش کبیر)


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

امیدوارم همه بچه ها جمع بشیم بریم ورژن 5.5 یه راند بازی جدی قبیله پرشین و قدرت ایران رو به رخ دنیا بکشیم از همین الان هر کی حاضره بسم ا....
موفق و موئد باشید کوچیک همتون مهدی