S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 24 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی sassas  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

اسم من وحید هست. 32 ساله و دانشجوی سال آخر رشته مکانیک سیالات هستم. من روی اکانت sassas بازی میکنم.


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
از طریق تبلیغات توی سایت ها با بازی آشنا شدم. راند اولم هست که بازی می کنم.


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
هیچ چیز.


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

بله. دو بار.


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

بهترین خاطره : پیدا کردن دوست خوبم امیر.
بدترین خاطره : فروپاشی قبیله آیرون آرمی که قبلا عضوش بودم.


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

فعلا راند اولم هست.


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟
سلکتیوز. البته این انتخاب کاملا نسبی هست. خود سلکتیوز هم ایرادهای زیادی داره ولی در کل عملکردش از بقیه قبایل بهتر هست.


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
امیر  alistuta


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

استرس و هیجان و حساسیت این راند بخاطر درگیریهای لفظی که به صورت کینه در آمد و همه به دنبال انتقام هستند و نه بازی، بسیار زیاد
هست. ولی هر چیزی بوده مربوط به گذشته هست و تبدیل به خاطره شده. امیدوارم بازی همینطور ادامه نداشته یاشه.


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟

1 سلکتیوز
2 کوروش کبیر
3 سلکتیوز 2
بازیکن ها:
1 عزرائیل
2 سوار سیاه
3 alistuta


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
من از امیر، معین و میشتولاک بخاطره راهنمایی هایی که به من کردند و همچنین از عباس به خاطر وفاداری به قبیله سلکتیوز کمال تشکر را
دارم. البته اگر اسم بقیه دوستان رو نیاوردم دلیل بر فراموشی کمک های اونا نیست.


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
با روندی که بازی در حال ادامه هست قبیله کوروش در عمل از قبیله سلکتیوز جلو خواهد افتاد ولی در نهایت قبیله سلکتیوز رتبه یک را کسب
خواهد کرد.


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
به هیچ وجه چنین تصوری نداشتم. من به طور صد در صد اعتقاد داشتم قبیله آیرون رنک یک خواهد شد. که البته بعد از اینکه اعضای اصلی
سه قبیله در قبیله سلکتیوز جمع شدند همه معادلات تغییر کرد.


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

ارزش دوستی و صداقت بالاتر از هر مدال و رتبه ای هست.


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

من از این فرصت استفاده می کنم و از مسعود پانیشر برای چند مورد شوخی که با اون کردم عذر خواهی میکنم. البته من به کسی توهین نکردم
و اگر حرفی زدم برای پاسخ به بعضی نامه ها یی بود که دریافت کردم. خانوارز فقط یک بازیه و ما نباید دوستی هامون رو فدای بک بازی کنیم.
من خودم پاسخ های کوتاه دادم تا حوصلتون از خوندن مطالب سر نره. امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم.
آرزو می کنم همتون در زندگی موفق و سربلند باشید.