S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 22 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی reza1234591  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

به نام خدا من سجاد هستم ساکن اصفهان بچه الیگودرز

2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
من در سایت میهن دانلود داشتم نرم افزاری را دانلود می کردم که اشتباهی روی لینک بازی که توسط سایت تبلیغ میشود زدم و صفحه ی بازی باز شد وثبتنام کردم و خوشم اومد


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
تا حالا افتخاری کسب نکردم


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

اره توی همین راند اما به خاطر این که حریف هایم نگن کم اورده ادامه می دهم تا اخرش


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

د ترین خاطر توی همین راند رو دارم که یک بار اینترنتم از ساعت 23 قطع شد و تا صبح وصل نشد و تمام نیروهایم درون قلعه بودن همه از بین رفتن


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

همین راند چون چون تازه 5 ماه شروع به بازی کردن کرده ام


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟

داداش درست با هم رقیب هستم ولی خدایش قبیله شما خیلی با هم هماهنگ هستند


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
داداش حسین بهترین دوستم هست


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

این راند بازی تازه جذاب خواهد شد


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟
SelectiveS
Korosh_Kabir
وحشت..سرد


دو باریکن یعنی عزرائیل و سوارسیاه یکیشون اول و یکشون دوم میشه سومی رو نمی توان گفت کی میشه


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
قبیله ما تازه شروع به انتقام گرفتن کرده من پایان خوشی برای شما پیش بینی نمی کنم


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
هنوز تموم نشده


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟



15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

اول خدا
دوم کورش کبیر
شوم ایل بزرگ بختیاری