S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 33 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی amin_z_a  انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

سلام به همه دوستان بنده محمد امین
معروف به کینگ سلکتیو


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
خانوارز یادم نیست چجوری اومدم توی این بازی اما یادم از اول راند این بازی بودم :D


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
هیچی فقط افتخار وقت های طلایمون شود جزافتخارات ما


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

اون که اره 2 سال سمت بازی نیومدم اما نمیدونم باز چی شود بازی میکنم بازی الانم به صورت قدیم نیست چون وقت اصلا نمیذارم


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

خاطره های خوب زیاده قبیله متالز و سلکتیو تو دنیای 3 همه پارس ها رو ترکونده بودم از وحشت شب خواب نداشتن :d
و حمله های بی حد نصاب بچه های ارتش طلایی که بالای 20 تا مارش بود یادش بخیر کارشون کردم
دشمن موهی بود بچه خوبی بود


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

دنیای 3 بود که قبیله ما یک جواریی از هم پاشید و دوستان گلی یک قبیله به اسم اریایی تاسیس کردن و اعضای این قبیله 28 نفر بودن که کل سرور رو بهم ریخت روی این حساب دوتا قبیله ای که به خون هم تشنه بودن میخواستن ما رو بزنند اما شتر در خواب ببیند پنبه دانه :D
کاری کردیم که این دوتا قبیله با هم ادغام بشن

با 300 تا عضو اما بازم نتوستن کاری کنن و یک قبیله ای که کورش هست خودم صاحبش بودم کسی به اسم مهدی نجاتی صاحبش شود و اینم بگم هر جای مشهد بگیرمش لهش میکنم
و اونجا هم 200 تا عضو اون قبیله بود شدن 500 تا اما با اقتدار روح خانهاشون رو میگرفتیم که بهترین دنیای بود که بازی کردم


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟

اریایی


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
نمیشه اسم برد ماشالله اینقدر زیاد هستن:D


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

فقط میتونم بگم زنده باد بچه های سلکتیو


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟
این که گفتن نداره:D


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
اینم نمیشه بگم ماشالله اینقدر زیاده


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
به حاشیه بازی کاری ندارم خوب وقت ندارم


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
از اول راند نبودم که بخوام فکرشو بکنم کمتر از یک ماه این دنیا بازی میکنم اونم بعد 8 ماه


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

وقتی از شادی به هوا می پری، مواظب باش حسود زمین رو از زیر پاهات نکشه !


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

خودتون رو زیاد درگیر این بازی ها نکنید مثل من ازش دور باشید