S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 16 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی bellatrix-lestrange انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

من معراج هستم. در سال1367 در کلانشهر رشت متولد شدم. شاغلم. مجردم.  کلا به بازی های استراتژیک علاقه زیادی دارم


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
رضا و معین دوست های من هستند بچه ها چند سال بود بازی می کردن و براشون خیلی جذاب بود معین رفت خدمت و برگشت و بازی دوباره اغاز شد


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
به اسرار معین و رضا من 2هفته بعد از اغاز راند استارت کردم فقط برای سرگرمی و( بین خودمون بمونه فضولی)
افتخار خاصی ندارم حدود یک ماه رنک 18 بودم که چون هفته پیش کلا نبودم اومدم پایین


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

بله جایی که من افتادم رقیب قوی ندارم حوصلم سر رفته


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

وقتی داشتیم قلعه میزدیم خیلی بهمون بد می گذشت واقعا سخت بود اما برنامه ریزی پیچیده ای که معین کرده بود نباید شکست می خورد اون دوران سخت بد ترین خاطره و ریست مشتولاک بهترین خاطره من بود یادمه خیلی خندیدم


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

اولین راندیه که بازی میکنم ان شاءالله راند 3 دنیا 6 به اوج میرسم


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟

من بدون جانب داری میگم
قبیله کوروش و ایرون ارمی قبیله های خوبی هستن اما واقعا هماهنگی سلکتیوز رو هیچ کدوم ندارن
بماند که همش به خاطر مدیریت فوق العاده ی معینه


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
رضای عزیز چون خیلی به من تو بازی کمک فکری کرده همیشه ازش مشورت گرفتم


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

خوشحالم که اکثر قبایل با ما جنگ زدن همین
بازی بدون کل کل بی مزه میشه


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟
سلکتیوز که دلش نخواد هم اوله هیچی
ولی من فکر نمی کنم بچه های زیر مجموعه بتونن با کوروش رقابت کنن بنابراین کوروش دوم میشه و سلکتیوز 2 سوم
اما راجع به بازی کنان خوب اول شدن عزراءیل حتمیه امید وارم پانتئون دوم و احتمالا سواره سیاه سوم میشه لاقل من امید وارم معین استحقاقش رو داره (ببخش مهرداد جان


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
من از رضا برای حمایت از خودم و از معین ب خاطر حمایت همیشگی از همه تشکر میکنم از بچه های ایران ازاد ما هم یک تشکر ویژه دارم که وارد یه قبیله بیگانه شدن خودشونو با جو ما وخف دادن و حالا اون قدر با هم صمیمی شدیم که دلم براشون تنگ میشه (البته عباس عزیز از ایرون ارمی جای خود داره)


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
این راند دیگه از نظر من تموم شدست و ادامه اون بی معنیه من به راند بعد فکر می کنم اشتباهات این راند رو تکرار نمی کنم و اگه خدا بخواد براش از حالا برنامه ریزی کردم فقط منتظر ریست راند هستم


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
بله


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

تا زمانی که منافع خودت به خطر نیوفتاده به بقیه کمک کن


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

من در حدی نیستم که کسی رو نصیحت کنم
جنگ 72ملت همه را عذر بنه                                 چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
خیلی از دلخوری هایی که از ما پیش اومد دلیلش این بود که کسی حیقت رو نمی دید وگر نه ما هرگز قصد توهین به کسی رو نداشتیم (از اول راند رو میگم) اصلا دوست ندارم وقتی ما داریم حقیقت ماجرا رو به یه شکل فانتزی میگیم کسی فکر کنه داریم شخصیت کسی رو زیر سوال می بریم
برای همه دوستان اینده با سعادت و عزت رو ارزو میکنم
شاد باشید