S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 37 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی Scarface_wls انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

 سلام به همه ی دوستان.من عارف هستم دانشجوی رشته ی برق الکترونیک از رشت. تو بازی هم که اسمم  Scarface_wls   هستش  


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
یکی از دوستانم بازی میکرد منم دیدم خوشم اومد اومدم بازی کردم ولی همیشه فقط تفریحی بازی میکردم ولی این راند جدی اومدم بازی رو شروع کردم اونم بازم دیر شروع کردم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
افتخار که همین که دوستای زیادی پیدا کردم واسم کلی باعث افتخار بود آشنایی باهاشون


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

این راند نه ولی راندای قبلی چرا


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟

خاطراتم از این بازی همه خوبه خاطره ی بد ندارم


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟

همین راند دنیای 6 که الان داریم بازی میکنیم


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟

قبیله ی برگزیدگان خودمون.آخه میدونی چرا چون ما به غیر از اینکه تو این بازی همدیگه رو میشناسیم تو جامعه هم با هم رابطه داریم و بیرون میریم و این خیلی تو هماهنگیمون تو بازی کمک میکنه


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
تمام بچه های گل قبیله ی خودمون یعنی برگزیدگان


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟

این راند اولش فقط روی دو قطب قبیله ی برگزیدگان و آیرون آرمی میچرخید که الانم بازم همون دو قطبیت ادامه داره با این فرق که آیرون آرمی جاشو به کوروش داده


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟
سه رنک اول که معلومه. نفر اول عزراییل و نفر دوم سوار سیاه و نفر سوم داش معین ( پنتئون )


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
من از داش معین گل به خاطر مدیریت خوب قبیله تشکر میکنم و همینطور از تمام بچه های قبیله که همیشه و توی همه ی شرایط به من کمک کردند و کنارم بودند


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
نظری ندارم فقط میگم که باید ادامه داد


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
نه راستش


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

دست بالای دست زیاده
تو این بازی کسانی که همه جا و همه زمان با هم متحدن برندن نه کسی که ارتش زیادی داره


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشید