S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

مصاحبه بعدی با نفر 42 رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی faranahan انجام میشه که  زحمت این مصاحبه رو  کشیدن از دوستان بابت تاخیر چند روزه برای پست گذاشتن مصاحبه ها عذرخواهی میکنم.

 

 

 

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

من اسمم سیناست و 14سالمه


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
من تو تبلیغات سایت ها این بازی رو دیدم و حدودا یک ماهه به این بازی مشغولم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
من تو این بازی افتخارم این بوده که با دوستای با مرامی مثل هم قبیله ای هام اشنا شدم


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟

نه من بدون این بازی اصلا دیگه کاری ندارم که انجام بدم


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟
بهترین خاطرم این بودکه اونقدر نامه دادم یکی از بچه ها گفت تو چه قدر نامه میدی وبدترین خاطرم اون بود که چند روز بازی نکردم اما از قصه داشتم می مردم


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟
من همین راند وهمین دنیای شش رو نقطه اوج خودم میدونم


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟

فقط selectives


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
همه ی بچه هان


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟
این راند جنگ بین selectivesو کوروش کبیره و همه سعی میکنن که هرچه زودتر سطحشونو بالا ببرن


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟
selectivesاول میشه کوروش کبیر دوم و وحشت سرد سوم میشه


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
اول از همه از معین جان که این قبیله رو ساخت و دوم از همه ی بچه ها ی قبیله selectivesکه همدیگه رو یاری کردن


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
مطمئنا ادامه بازی جالب میشه مخصوصا روزهای اخر راند که همه برای اول شدن میجنگن


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
بله از بازی بچه ها معلوم بود که اینجوری میشه


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟

 هیچکی نمی تونه selectivesرو شکست بده


15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟ 

همه با قدرت بازی کنین تا اخر بازی خاطرات خوبی برا همه بمونه خدانگهدار