S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

عملکرد + با دید +


اول از همه مهاجمین هفته که بچه ها با این رتبه ها شهامت ، جرات , اعتماد به نفس بالا و از همه مهم تر درک بالا برای مسئولیت پذیریشون رو به همه نشون دادن که جای تقدیر و تشکر داره

دومین آنالیز این هفته بر میگرده غارتگران که دقیقا اون چیزی که میخواستیم انجام شد گرچه در دید اول نسبت به مهاجمین کم فروغ به حساب بیاد ولی برای روشن تر شدن موضوع باید بگم این هفته غارت از قلعه های فعال در راس هدف بچه ها قرار داده شده که به نظر من غارت از قلعه فعال و بدست آوردن چنین رتبه ای در غارتگران کم نظیر و فوق العادست.

شاید بگید چرا مابقی رتبه بندی های هفتگی مثل مدافع ، سازنده ، شوالیه آنالیز نشد هدف از آنالیز های بالا تنها حجوم پذیری بچه های قبیله ست که میشه در آیتم مهاجمین و غارتگران اونو مشاهده کرد

واقعا جای تقدیر و تشکر داره که بچه ها زحمات زیادی کشیدن طبق اون خواسته هایی که داشتیم تقریبا عملی شد ولی جای پیشرفت بیشتری داریم هنوز میشه کاری کرد جای 7 نفر هر 10 نفر از قبیله ما باشه  

به امید موفقیت

نظرات 7 + ارسال نظر
Reza_dad(قله.ق) دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

به عبارتی با دیدن این رنکینگ میشه گفت :
به عمل کار براید به سخندانی نیست
ولی حیف یه روز بن شدیم وگرنه الان رتبه بندی غارت هم همش مال ما بود اینجوری رتبه های پایین نمی گرفتیم

hsaremi سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ق.ظ

همه میدونن اولین نکته تو این بازی وقت هست
هر چه بیشتر وقت براش بزاری موفق تری
زدن ارتش یه خوردش برمیگرده به شانس
اما غارت حرف اول و آخر رو وقت میزنه
تا 3 هفته پیش همش تو غارت گرا بودم چون وقتم آزاد تر بود اما یه مدت بنا به دلایلی نتونستم خودم پشت اکانت باشم و همین مسئله غارتمو کم کرد :دی
اما همین که حدود 1 ماه دیر استارت زدم و رسیدم به اینجا نشون از دقت خوب و وقتی هست که برا بازی گذاشتم
حداقلش اینه که مثل بعضیا با آی دی چادر نبودم :دی

این که درسته غارت کردن وقت میخواد هرچی بیشتر وقت بزاری بیشتر غارت میکنی اما در مورد زدن ارتش مخالفم نه تنها به شانس بستگی نداره به هوش بستگی داره که چه زمانی حمله کنی تا بتونی ارتش بزنی یا یه طور دیگه میشه گفت به آدم های فرصت طلب احتیاج داره
ولی قضیه آیدی چادر رو نفهمیدیم D: یخورده بیشتر توضیح میدی؟

Scarface_wls (عارف) سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

دوستان خیلی زحمت کشیدن این رتبه ها رو بدست آوردن و دستشون درد نکنه و خسته نباشید میگم به همشون
ایشالا تو همین زمان کم باقیمونده از این راند بتونیم افتخارات بیشتری کسب کنیم

bellatrix-lestrange سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

salam be hame
dadash hosein shoma sharayetet shabihe mane
man ham kam poshte acc hastam
hata mesle shoma to gharat gar ha ham nabodam
ama shanse man va shoma mokhtasade khobemone
vagar na asatid baramon tozih midadan ke ye man mast cheghad kare mide

hsaremi چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

معراج جان شاید منظورتو نفهمیدم درست
اما اگه میبینی قلعه های من از هم اینقد فاصله داره
دلیلش 1 ماه دیر استارت زدن منه
روزی که من تونستم بدون سکه اون اوایل به صلیبی برسم آمار داشتم رضا میشتولک حدود 15 ک ارتش داشت
نعیم هم همین حدود
روزایی بود که علی استوتا ارتش آرشیم رو زد
با این اوصاف من خودم خیلی خوب کشیدم بالا
اما بحثم سر اون جمله آخرته که میگی اگه مختصاتم اونجا نبود اساتید نشونم میدادن یه من ماست چقد کره میده
خیلی دوست دارم هر راندی هر دنیایی با هر اسپیدی دوست داشتی کنار من استارت کنی که خودم نشون بدم که از یه من ماست چقد کره میگیرم
نمیگم من بازی بارم هست فقط اینو میخوام بگم که اگه من از درگیری میترسیدم از مختصات 196:2 که قلعه اصلیمه خودمو نمیرسوندم به 119:111
که اگه با حتی جاسوس هم بخوام انتقال بدم باید 9 ساعت معتلش بشم
اگه میبینی اینقد خودمو نزدیسک کردم به وسط فقط دلیلش اینه که به بازیم اعتماد دارم داداش

bellatrix-lestrange جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

salam dadash hoseyn
agha goli be gosheye jamalet
man raje be to chize dg e az moein shenide bodam
aslan azat entezar nadashtam in jori barkhord koni
mage man az bazit irad gereftam ke baraye man khato neshon mikeshi?
hala chi kar konam eltemas konam toro khoda be man rahm kon?
age donya va rand pishnahadie mano mikhay man migam don6 rande 4 alie chon hameye rofaghaye shoma tashrif daran ama age ham bastegie bachehaye selectives taneto milarzone
shomare mano az moein begir har donyaee ke erade kardi bahat dar amre kare giri hamkari mikonam
vali az shoma entezar nadashtam mesle abzia biay injaro ba chale meydon eshtebah begiri va shoro koni kori khondan
kheyly damet garm
dadash eyval
vaghean ro sefidemon kardi
man az baghie dostan ozr khahi mikonam

_-azz_- یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ق.ظ

به به
حیف منم زیاد نمیام پشت اکانت...
وگر نه از مسعود بیشتر غارت میکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد