S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

تریبون آزاد

اولین مصاحبه با نفر اول رنکینگ دنیای 6 راند 3 تا الان یعنی عزرائیل1 که رو این اکانت 2 تا از دوستای خوبم آقا نعیم و آقا اکبر بازی میکنن انجام میشه که نعیم جان زحمت این مصاحبه رو کشیدن


 

  

1ـاول از همه برای آشنایی بیشتر لطفا توضیخ مختصری از خودتون بدید؟

خب اول از همه به نام خدا
من نعیم ام فک کنم تقریبا همتون منو بشناسید بچه رشت ام


2ـچطور با بازی جنگ خان ها آشنا شدید و چند ساله به این بازی مشغول هستید؟
در مورد آشنایی ام به طور اتفاقی تبلیغشو تو یکی از سایتا دیدم حدود 4 سال پیش
اون موقع یه 6 ماهی بازی کردم بعدش موقع کنکور بود گزاشتم کنار تا حدود 1 سال پیش که دوباره اومدم


3ـاز این بازی چه افتخاراتی نصیب شما شد؟
بزرگترین افتخارم تو این بازی پیدا کردن دوستای خیلی خیلی خوبه که خیلی خیلی خیلی دوستشون دارم


4ـتا به حال به این فکر افتادید که دیگه این بازی رو انجام ندید؟
به جز موقع کنکور هیچ موقع دیگه به این فکر نیفتادم که دیگه بازی نکنم :دی چون خوشم میاد از این بازی


5ـبهترین و بدترین خاطره ای که از این بازی دارید؟
بهترین خاطرات ام تو این بازی از راند 1 دنیا 6 بود که دوستای خیلی خوبی پیدا کردم و راند خیلی جذاب و رقابتی ای بود واقعا لذت بخش بود...بدترین خاطره ام مربوط به این راند اِ که میدونین بهتره واردش نشم


6ـکدوم راند از بازی و در کدام دنیا رو نقطه اوج بازی خودتون میدونید؟
همونطور که گفتم راند 1 دنیا 6 اوج اوج اوج بود


7ـاز نظر شما بهترین و هماهنگ ترین قبیله ای که تا به حال در کل این بازی دیدید کدام قبیله بوده؟
هماهنگترین قبیله ام راند 1 دن 6 قبیله ایران_آزاد_ما


8ـبهترین دوست شما در بازی کی بوده؟
شخص خاصی رو نمیتونم بگم چون تعدادشون زیاده چندتاشونو بخوام بگم: اکبر – علی شیرازی – فریبرز – شهرام – معین – رضا و...


9ـچه نظری در مورد این راند دارید؟
ترجیح میدم در مورد این راند نظر ندم


10ـحدس شما در آخر این راند در مورد 3 قبیله اول و 3 نفر اول رنکینگ؟
نفر اول که از الان مشخصه نفر سوم سخته فهمیدنش ولی احتمالا معین
قبیله ام 2 تای اولش بازم مشخصه سومی...


11ـتقدیر و تشکر از کسی دارید؟
تقدیر تشکر ویژه از داش معین گل واسه کارایی که این راند واس ما کرد


12ـبا اتفاق هایی که در این راند افتاد نظر شما در مورد ادامه بازی رو بگید؟
امیدوارم بقیه راند مسه قبلش نباشه و خیلی لذت بخش تر بشه


13ـاول راند فکر میکردید که آخرش اینجوری بشه؟
اصلا فکرشم نمیکردم اینجوری بشه


14ـجمله ای که بعنوان یه شعار قبولش دارید؟
15ـجمله ای برای خداحافظی و صحبت های پایانی خودتون؟

دو تا سوال آخر رو در یه شعر که قبلا ام گفتم خلاصه میکنم:
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد