S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

رو راست عین یه مرد متفاوت

ما گذشتیم از هر چی که سرمون اومد رو راست

ما توهین نکردیم واقعیت رو بر ملا کردیم عین یه مرد


اینو از طرف همه بچه های قبیله SelectiveS میگم از این پست به بعد نمیخوایم دوباره چنین پست هایی تکرار بشه یعنی امیدواریم که نشه 

STOP

همه بچه ها حرکت مهرداد رو فراموش کردن الان رو با اوضاع الان میبینیم گذشته واسه گذشته ست  اگرم مهرداد از دستمون ناراحت شده شخصیتش واسمون قابل احترامه اما اگر ما زودتر متوجه نمی شدیم اون وقت چی؟


ما اومدیم کنار هم بازی کنیم نه با هم پس از این به بعد عین 2 تا قبیله ی رفیق بازی میکنیم با خنده میبازیم با خنده میبریم متفاوت

نظرات 8 + ارسال نظر
نعیم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

با تشکر از داش معین که این پست قشنگ رو گذاشت

من بعد اون اتفاق وحید کلی با مهرداد صحبت کردم
خودش شخصا به من گفت تقصیر من نبوده ( مدرکشم دارم )
منم بهش گفتم هیچکدوم از بچه های کوروش بجز مسعود رو نمیزنم...اونم به خاطر اینکه اعصابمو به هم ریخته بود
(( این در حالی بود که مهرداد همه ی بچه های مارو میزد ))
ولی بگذریم
این گذشت و داستان اون حمایت پیش اومد که من واقعا از دستش ناراحت شدم چون خودش گفته بود اون اتفاق وحید تقصیر من نیس ولی باز رفت جلوی من حمایت گذاشت و بعدشم پیامی داد که اصلا انتظار نداشتم ازش
باز همینجا تموم نشد و با اون حرکت هیولا داشت بازم از پشت به ما خنجر میزد
من واقعا انتظار نداشتم از {{ دوستی }} مسه مهرداد که همچین کارایی بکنه به خاطر یه راند رنک شخصی گرفتن ولی به هر حال منم در جوابش مجبور شدم کاری بکنم که در شان خودم و قبیلم نبود ولی باید جواب داده میشد به هر حال...

من با همه ی این تفاسیر کینه ای از مهرداد به دل نگرفتم و تقریبا سعی کردم همه رو فراموش کنم

هنوز ام دوست دارم {{ داداش }} صداش کنم

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

امیدوارم دیگه هیچ وقت همچین اتفاقایی به خاطر یه کاپ ریز توی پروفایل پیش نیاد و دوستی ها مسه این بازی تو 6 ماه ریست نشه

ایشالا داش نعیم بچه های با مرام رو عشقه

blakLORD1 پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

داداش تو این بازی من مرد کم دیدم ولی شما واقعا مردی

Темная.тень پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

داش نعیم به نظر من اشتباه نکردی با اینکه باز مرام گذاشتی اما این دوستی نیست که یک طرفه باشه .
من به تو قول میدم که اگه یکبار دیگر این چنین وضعیت پیش بیاد و مهرداد جان ببینه که منافعش به خطر می افتد دوبار اینکار میکنه چون معنی << دوست >> براش در حد یک حرف که به موق نیاز وسیله کار می شه .
مهرداد جان قصد توهن ندارم فقط دارم نصیحت می کنم. یک لطفی بکن روی این دوجمله یکم فکر کن.
دوست مثل پول ، بدست آوردنش از نگه داشتنش آسان تر است. ( باتلر )
دوستی ازدواج دو روح است و در آن متارکه و طلاق جایز نیست. ( ولتر )
داش نعیم به قل دوستمان که با نظر داد مرام تو عشقه ( امیدوارم دیگه در مقابله دوستات قرار نگیری )

ـ-azz_- جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

اره معین جان...
همینه...
هر چی بود رو با متانت پشت سر گذاشتیم...
بالاخره ما selectives هستیم......!!!!!!
امیدوارم بقیه راند رو یه جور متفاوت و جالب کنار بقیه قبایل بازی کنیم و در عین حال برتری و شایستگی که حق ماست رو حفظ کنیم...

hsaremi یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

نعیم جان اگر مهرداد باور کنه اون حمایت از پیش برنامه ریزی شده نبود من باور ندارم
اگه و اگه اتفاقی بود بچه هاتون سعی نمیکردن مهرداد رو از دور خارج کنن
بهر حال گذشت و بازی داره قشنگ میشه
در ضمن این قضایا از دید شماست
ما هم دیدگاه خودمون رو داریم
بجز قضیه هیولا که منم تایید نمیکنم سکشو (کار قشنگی نبود) اما اینم میتونه یه تاکتیک باشه
همچنین که شما فدایی گرزفتن رو کلک رشتی خودتون حساب کردی و زرنگی و کار تیمی ما هم همگی فقط و فقط نامردی و ترسو بودن قلمدادش کردیم


یه جمله معروف هست که میگه
این نیز بگذرد
چون میگذرد غمی نیست

داش حسین رشوه دادن سکه یک قدمی طرز بازی راه نداره که بخواد با هم مقایسه بشه عیب نداره همه بچه ها فراموش کردن
خلاصه به قول خودتون بار کج به منزل نمیرسه و به قول ما حق به حقدار میرسه

hsaremi یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

100% معین جان
تو 3 4 سالی که بازی کردم حتی 1 بارم در حق کسی نامردی نکردم
خیلی وقتا میشده با کوچکترین زحمت بیشترین استفاده رو ببرم اما مردونگی رو اصل اول دونستم
بحث گذشته بی فایدست
تو پروفایلم زدم وقت قدرت نمایی هست
فعلا 3 اکانت دارن این کارو میکنن
یکی اکانت نعیم
یکی مهرداد
یکی هم میثم که خوب داره کار میکنه
بهر حال به این لیست اضافه خواهد شد
چندی از بچه های شما ارتش 50 ک دارن چندی از بچه های
درگیریا تازه شروع شده و مزه بازی تازه داره چشیده میشه
امیدوارم دیگه مسئله ناراحت کننده ای پیش نیاد

ایشالا که یه قدرت نمایی بدون حاشیه باشه

نعیم سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ق.ظ

حسین عزیز
من شمارو خیلی نمیشناسم فقط تو این راند و توی انجمن دیدمت واس همین نمیتونم نظری در موردت بدم

اما قضیه حذف کردن مهرداد هیچ ارتباطی به قضیه وحید نداره بچه های ما از چند مدت قبلش میخواستن اون کارو انجام بدن برنامه ام ریخته بودن که ارتششو با فدایی بزنن...
که قضیه وحید پیش اومد و کارشون راحتتر شد...

به هر حال هرکس نظر خودشو در موردش داره...
ولی من از این ناراحت شدم که مهرداد خودش گفت تقصیر من نیس ولی بازم حمایت گذاشت..
حالا اگه فقط حمایت بود و بعدش میومد میگفت به خاطر هم قبیله ایش این کارو کرده مشکلی نبود ولی متاسفانه با پیامی که بعدش داد بهم کاملا اون مهردادی که تو ذهن من بود رو از بین برد...

و در آخر ام در مورد تاکتیک تیمی شما نظری ندادیم بلکه در مورد صلح دادنتون با فارم های خودتون نظر دادیم...

alistuta.amir سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

افرین معین...
بهتره همه مثه قبل بازی خودشونو بکنن. با جرو بحث کردنا چیزی گیر کسی نمیاد.
همه چی اخر بازی مشخص میشه. جوجه رو اخر خانواز میشمارن
هر چند معلومه selectives اول میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد