S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

شاید این جمعه بیاید شاید...

منتظریم


نمیدونم چرا این پیام جنگ 5 تا قبیله نمیاد واسمون آخه چقدر انتظار باشه بازم صبر میکنیم



صبر رفرش گزارش نبرد صبر رفرش پیام شخصی صبر رفرش مارش ها رسید صبر رفرش شوالیه خاندان صبر رفرش نه انگار فعلا باید منتظر بمونیم باشه تو این امتحانم بیست میشیم 


ولی با قلبمون بازی نکنید ضعیفه میفتیم گردنتونا

نظرات 7 + ارسال نظر
ـ-azz_- پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ق.ظ

شاید این جمعه بیاید... شایددددددددد

بهنود پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

جواب شما را شاعر میگه
از وقتی که بدخواه دارم میسازن ازم یه کوه نور/حسودا جدیدن بیشتر میچرن/صداشون نمیرسه شیون میزنن/اینا دنبال لاشخورین/نگاشون میکنم نیشخند میزنم

شاعر میگه :
من دلم به طرفدار پشتم گرمه همه هدف‌های دشمن
مثل برگ و علفهای خشکن که له‌ شدن با قدم‌های محکم
اونا دنبال شر میگردن بازندن اینو شرط میبندم
اگه دشمن نداشتم باید به قدرت خودم شک می‌کردم

ما میجنگیم رفیق

نعیم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

بهنود جان چرا اینجا نظر گزاشتی داداش؟
میرفتی یه 2 تا پست پایین تر...
اونجا بیشتر به کارت میاد
اومدنت به این دنیا بعد از ترکیدن اونور رو هم تبریک عرض میکنم

بهنود پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

تو که ادعات میشه نعیم جان خودت یه 40 کیلو ترکید چزا فرار کردی؟

واینستادی بسازی

نعیم جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

داداش شما صبح تا شب تا صبح داشتی اونور بازی میکردی
ترکیدی اومدی اینور...
منو که میدیدی یه بار صبح آن میشدم یه بار شب چون نمیشه 2 طرف بازی کرد تنهایی...
با اون حال 2 هفته همش بازی کردم رنگ سرور پریده بود از اون محی که پادگانشو گرفتم تا 40 تا نجیبی که تو اون دو هفته کُشتم...با دو هفته بازی فک کنم هنوز ام رنک ام بالای 20 نرفته
اگه قبول نداری از محسن بپرس تو اون دو هفته و دو هفته اول سرور که داشتم رو اک خودم بازی میکردم چیکارا کردم

بکس دن 2 شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

نعیم جان فارمولک جان شما چرا دن 2 کلهم در رفتی
خب وایمیستادی تا تک قلعه بشی
فارم جان شما لطفا خاموش

حداقل بچه های دن 2 که تو کورش بودن دارن مردونه میجنگن شما که عمو موحی زد ترکوندت رفتی قاطی باقالیا قربون شکل ماهت چه جیگری هم هستی دهنم آب افتاد

واقعا دارن مردونه میجنگن کاملا مشخصه
سلام گرم ما رو هم به باتلاق گاو خونی برسون به تو چند تا سکه دادن اومدی پست گذاشتی؟

نعیم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

عزیز دل بکسِ گلم
اسمتو بنویس لاقل بدونیم با کی داریم کل کل میکنیم
عمو محی باگ زن که بنده خدا یه نجیب کش بلد نبود بزاره پادگانشو داد دست عمو نعیم =))
تازه میخواست بازی ام یادمون بده
حیف وقت نشد باگ زنی یاد بگیریم ازش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد