S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

طبل رسوایی ...

سلام 

امروز میخوام یه داستان براتون تعریف کنم گرچه داستانمون برای افراد زیر 9 ساله ولی بد نیست بعضی اوقات از این داستان ها بخونیم و عبرت بگیریم


یکی بود یکی نبود غیر از سواره سیاه هیشکی نیود

یه آقا هیولایی بود تو قبیله ی SelectiveS زندگی میکرد تا که یک روز سواره سیاه قصه ما که با قبیله SelectiveS مشکل داشت از طریق یکی دیگه از دوستاش آقای مسعود پانیشر بهش یه پیشنهاد میده چی میگه؟



اما فقط همین نقشه نبود اون میخواست یه کار بد دیگه هم کنه میخواست به قبیله های دیگه متحد بشه سر قبیله SelectiveS رو بکنه زیر آب وای وای وای

میخواست قبایل دیگه رو بر علیه ما جنگ بزنه و متحد کنه

خلاصه آقا هیولای ما مردونگی میکنه اینو به فرمانروای قبیله خودشون میگه و به این نتیجه میرسن که سکه ها رو بگیرن ازشون تا عبرتی باشه براشون دیگه از این کارای بد بد نکنن 





 آقا هیولا شب از قبیله به گفته سواره سیاه میاد بیرون که همه رفته باشن لالا کنن کسی نبینتش آقا هیولا رو

اما اینجوری تموم نمیشه داستان کسی که کار بد میکنه باید به سزای اعمالش برسه واسه همین اونا یه نقشه ای میکشن که آقا هیولا از سواره سیاه داستان ما حمایت بگیرهو بچه های قبیله بزننش اینجوری


لینک فدایی


لینک پیروزی




قصه ی ما به سر رسید سواره به خونش نرسید



شما هم سلامت باشی عزیز مرسی از تجربه ای که در اختیار ما گذاشتی ما هم یه اندک تجربه ای داریم خواستی در اختیارتون میذاریم تعارف نکن!!!

این بود داستان ما امیدوارم لذت کافی رو برده باشید و حسابی عبرت گرفته باشید 


سعی کنید مرد ارزش ها باشید نه مرد موفقیت

نظرات 10 + ارسال نظر
metall3r سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

خدایی عالی بود
خیلی خندیدم
از بازیکن بزرگی مثل سواره سیاه انتظار نداشتم چنین کاری کنه

عارف سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

یعنی معین دمت گرم
خیلی فوق العاده بد
لایک داشت عجیب

bellatrix-lestrange سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

من روز حمله به سوار سیاه واقعا شیفته سبک بازیش شدم
و اگه یادتون باشه تو پیام گروهی گفتم که مردانه جنگید و مردانه بیکاری زد اما با این کاری که کرد نه تنها دیدگاهی ک بهش ب عنوان ی قهرمان داشتم تغیر کرد بلکه روی هرچی نامرده سفید کرد
دوستان عزیزم بچه های خوب و با اخلاق selectives من از همتون عذر میخوام که اون روز ارزو کردم ای کاش مهرداد تو جمع ما بود
منو ببخشید
واقعا چطور ممکنه بخاطر (به قول بعضیا) فقط ی بازی ادم همچین چهره ای از خودش بجا بزاره
برای همشون دلم می سوزه
ما این موقع ها میگیم ادم با فتابه اب هویج بخوره اینجوری ابروش نره

حیف فقط حیف

_-azz_- چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

اسم قبیلشون رو عوض کنن بابااااااا...
کوروش اینجوری بودددددد؟؟؟

چاله نکن بهر کسی...اول خودت.. بعد دگری

نعیم چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ق.ظ

انصافا فکر نمیکردم به خاطر یه راند بازی بعضیا همه چیرو زیر پا بزارن از جمله رفاقتو...
امیدوارم فهمیده باشن رفاقت مسه این بازی تو 6 ماه ریست نمیشه

hsaremi چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ق.ظ

کار خوبی کردید
این بار کج ما بود که به منزل نرسید
اما بار کج شما هم به منزل نخواهد رسید دوستان

مهرداد مرد و مردونه قول داده بود حمایت میده وقتی بهم گفت حسین توام حمایت بده گفتم 100% تل هست
بهش گفتم حمایت نده
دودلش کردم اما جمله قشنگی بهم گفت
گفت حسین قول دادم باید سرقولم بمونم و حمایتو بدم
دقیق این سناریو تکراری شما رو براش گفتم و پیش بینی کردم اما با اون حرفش قانع شدم و گفتم بده بره حمایتتو ولی بدون پر پر میشه
اما شمام یه چیزو فراموش نکنید اونم این که بازی 2 ماه دیگه ادامه داره

واقعا نوبرشه که آدم داخل یک نامردی بیاد و دم از قول و مردونگی بزنه
بار کج؟ بار کج برای شما بود رفیق نه ما اگر من جای شما بودم اولا هرگز چنین حرکت زشتی نمیکردم دوما اگر چنین کاری میکردم اصلا حرفی نمیزدم اینقدر شرمنده میشدم واقعا نمیدونم شما چطوری نظر میذارید حالا جالب اینجاست میگید 100٪ حمایتت میکردیم؟
داخل کار خلاف دم از صداقت میزنید؟
ما فقط میخواستیم اینو بهتون بفهمونیم از داشته های خودتون استفاده کنید
کسی که قدرت مقابله نداشته باشه توی کار دیگران نخ میندازه اگر واقعا به خودتون ایمان داشتید بدون اینکه چنین پیشنهاد بی شرمانه ای میدادید بازی خودتونو میکردید و نتیجه میگرفتید بازم میگم به همون خدا قسم اگر اینجوری شرمنده میشدم ریست میزدم هیج ، اگر هم تصمیم بازی توی جنگ خان ها رو میگرفتم با یه اکانت جدید و شخصیت جدید میومدم واقعا از مهرداد چنین انتظاری نداشتم
گل کاشتید خداوکیلی یه مثلی میگه هرکی خربزه میخوره باید پای لرزشم بشینه و اینکه جوای نامردی و تو این زمونه اگر با مردونگی بدی همه فکر میکنن روی پیشونیت یه چی نوشته شده جواب نامردی و با نامردی میدن همونطور که جواب مردونگی رو باید با مردونگی داد نه نامردی

وحید چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ

من عجب موندم از این بچه های کوروش که بازم روشون میشه میان نظر هم میزارن.
پسر برو به رئیستون بگو با دوز و کلک نمیشه بازی کرد.خدا جای حق نشسته و بدجوری بدکاران رو رسوا میکنه.
بگو به رئیستون که یا علی وقتی مینویسه تو پیامهاش حداقل نمیتونه مثل حضرت علی باشه حداقل نامردی نکنه.حداقل زندگی و رفتار و کردارشو یه کم مثل رفتار حضرت علی(ع) جوانمردی و مردونگی کنه. یا اگر هم اصلا نمیتونه نامردی نکنه اسم حضرت علی رو لکه دار نکنه.
نهج البلاغه رو هم بگو بخونه براش خوبه
یا حق

blakLORD1 چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

بچه ها لطفا اسم قبیله دو رو خراب نکنین ما همچین ادمایی رو راه نمیدیم مگه اینکه 5000 تا سکم به ما بده اید فرستادیمش سیاهچال اتحاد حال کنه [:S007

رضا_دد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

حسین واقعا از تو بعید بود این حرفا !!!
واقعا !
حیف یکی که با فریبرز بازی می کرد و فریبرز انقدر قبولش داشت اینجوری داره بازی میکنه !
اون راند هم فکر کنم قبیله ایران آزاد با همین مذل مردونگی ها پاشیدین...
فقط هم فریبرز رو از بازی دوور کردین
با این حال خوب حال شما گرفته شد ، شماها که ادعای بازیتون میشه و صدها هزارتومن خرج بازی میکنید ولی آخرش به یه بازی گروهی تمیز و بی عیب می بازین.
ایران آزاد هم به همین سبک بازی کرد و میکنه توو این بازی معرفت باقی میمونه و دیگر هیچ ! نه اینکه مثل بعضی ها قول بده و زیر قولش بزنه که اول بازی بگه میام قبیله شما و آخر بازی از یه جا دیگه سر در بیاره..
ببین کی از قول حرف میزنه

hsaremi پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

رضای عزیز

خیلی حرفا میخواستم بزنم اما جاش اینجا نبود
من همیشه سرم بالا بوده نه هیچ جا سکه خریدم نه هیچ جا نامردی کردم
از سردار جنگ بپرس این همه تایم آفلاینیش بالا بود چرا یه مارشم سمتش ندادم ازش بپرس چی بهش پیام دادم


واستون متاسفم که به کلکی که زدید افتخار م میکنید

یه بار دیگه هم گفتم من تا اون لحظه ای که هیولا زده بود بیرون از هیچ چیز خبر نداشتم

دادش ما افتخار نمیکنیم ما تاسفمونو نشون دادیم اگرم افتخاری میبینی فقط یخاطر مردونگی افراد قبیله ست که تعدشونو نشون دادن و با سکه دم به تله ندادن
میبینی کسی داره حرفی در مورد تو میزنه فقط بخاطر اینکه نظر میذاری دفاع میکنی از این قضیه
الانم میگم روی صحبت جمع ما با آقاس مسعود پانیشر فکر کنم همون میثم خان با آقای مهرداد خان و یخوردشم به خودت که واقعا فهمیدیو به خودت نذاشتی
دادش من این رسم مردونگی نیست بخدا
ما که داشتیم بدون سر و صدا باهم بازی میکردیم به خودتم گفتم تا کسی ما رو به سخره نگیره ما هم اینکارو نمیکنیم دادش ولی چکاذ کنیم نشد یعنی خود مهرداد نخواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد