S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

بیکاری بهتر است یا ریست؟؟؟؟

نظر شما در این مورد چیه؟؟؟؟؟

خیلی نامردیه آدم 3 روز بره محافظت فقط سپاه بسازه بعدا توی چند ساعت در اومدن از محافظت کل سپاهش بره رو هوا 

نبردهای قبل ...

محافظت

نبرد 1

نبرد 2

بیکاری


نظرات 10 + ارسال نظر
achill3s یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

delam vasashon misonze

قله.ق یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

بیکاری بهتره دادا
گناه داشت اینجوری چزوندین بیچاره رو
دلش خوش بود یه ارتش داره با 20 کیلو مارش ترکیبی میداد
گناهی
پوکید

خودمم پشیمون شدم خدایی الان عذاب وجدان دارم

Iranium یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

:))

یه پلیر دن 6 :دی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

میگن شب دراز است و قلندر بیدار
درسته فعلا خوب دارید جلو میرید ولی خداوکیلی سکه رو ازتون بگیرن چند چندین ؟؟
همین الان آمارمو کسی نداره توی 50 تا نیستم ولی 27 ک نیرو دارم که فقط صلیبی هام اندازه ارتش پانتریون کیه اون رفیقتون :))

سلام دوست من
الان ما تو فصل بهاریم شب کوتاهه کی گفته درازی از خواب زمستونی بیا بیرون شب تو زمستون بلنده
تا اونجایی که من میدونم بچه های ما نیستن که سپاهشون بخوره با سکه back بدنش
پنتئون نه پانتریون نکنه تعداد سپاهتم همینجوری میخونی؟؟؟؟
2700 تا رو 27 ک ها؟ LOL

metall3r یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام به یه پلیر دن 6
دوست من تو رو خدامن به تجربه نیاز دارم
لطفا با 27 کیلو به 87:101 حمله کن
تو رو جان من بزن
هر دوکلی تجربه میگیریم
دمت گرم بزن
:)) :))

LOLing ((= به منم حمله کن میخئام ببینم میتونی مارش بدی یا نه ؟ قول میدم همو 10 ک رو بزارم جلوت ((=

_-azz_- یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

metall3r به کسی تجربه نمیده

واستا حداقل شانسشو امتحان کنه

hamid یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

تو اگه 27 ک سپاه داشتی اسمتو نمیذاشتی پلیر دن 6
با ابهت اسمتو مینوشتی

یه پلیر دن 6 :دی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

حالا تا آخر راند خیلی مونده ها


تا اونجایی که من میدونم بچه های ما نیستن که سپاهشون بخوره با سکه back بدنش

پ من بودم ارتشمو رضا میشتولک زد با سکه بکش کردم ؟؟؟؟
لابد میخواید بگید نعیم 50 کیلو داشت :)) 25 تاشو گذاشت جلو رضا 25 تاشم کوبید بهش دوباره :))
خندمون ننداتزید


در ضمن همش یه بازی بیشتر نیست
یه روز یکی میخوره یکی میزنه

نعییییم خودت بیا جواب بده ؟
50 ک داشتی ؟؟
کاش رفیقم اکانت تیمپر تیمپر رو ریست نمیداد و ادامه میداد بازیو 3 هفته پیش زدش بیکاری :| بعدم ریست داد هفته گذشته که هوس بازی نکنه :|

اون که 100 %
هنوز تا آخر راند مونده ولی فعلا کسی تو دید پشت ما نیست
دوست عزیز چند بار رضا میشتولاک back داد چند بار بچه های ما ؟ کی سکه بازه؟ میخوای بگی سپاهت بخوره ریست میدی دیگه چون سکه باز نیستی ؟ ها ؟ سپاهم back نمیدی ؟ سکه باز به کسی میگن که 8 بار سپاهش بخوره با پرویی بازم back بده سکه باز به کسی میگن که واسه اینکه قلعش کپچر نشه بره تو بیکاری فرداش با 100 سکه دوباره از بیکاری در بیاد
آره ما هم نگفتیم 10 تا بازیه همش یه بازیه
اولا نعیم نه آقا نعیم
دوما اشتباه نکن نعیم نه سکه زد نه 50 ک سپاه داشت نعیم عجی مجی لا ترجی کرد LOL
ای کاش ولی افسوس ناراحتم کردی د آخه عزیز من اینی که تو داری میگی از اول راند تا الان نه دیدم نه بگوشم خورده احتمالا رنک زیر 2500 بود !!!

یه پلیر دن 6 :دی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

ببین عزیز بازیکن بالای بازیکن خوبم زیاد هست
من طرف دار رضا میشتولک نیستم دشمن نعیم هم نیستم
شما یاد بگیر لحن حرف زدنت رو درست کنی بعد ما هم میگیم آقا نعیم
وقتی غرور میگیرتت به فکر آینده هم باش
خلاصه کلام رو بگم بازی به زد و خوردش قشنگه

اون که 100 % در اون شکی نیست
منم نگفتم نه طرفدار رضا میشتولاکی نه دشمن نعیم
لحن حرف زدن من با هرکس شبیه خودشه داداشه من
هرکی هرجور نظر میده باید انتظار داشته باشه همونطوری هم بشنوه
ما خدا رو شکر مغرور نیستیم هر چی هستیم همه دارن میبینن صاف و ساده
بازی به زد و خوردش قشنگه و کرکری خوندنش آره عزیز
و اینکه ما اولیم هم در اون شکی نیست

نعیم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

جواب دوست عزیزمون:
1- مدالا خودش همه چیزو مشخص میکنه
2- اگه باز مشخص نشد بگم که شاید 50K نداشتم ولی انقدری داشتم که اگه اون 25K ام بخوره بازم هم تو غارت اول بشم هم تو فاصله دو روز جوری بزنم Mishtolak رو که دیگه نتونه از جاش بلند شه
3- سکه بازی دوستان مشخص شده دیگه این حرفا رو نزنید بهتون میخندناز استاد رضا ساغری یا حالا پلیر جدید اک jj_joker (به قول خودش)بپرسید چند بار تو این 2 3 روز ارتششو با سکه برگردونده...ضمنا گزارش نبردارو نیگا کنید ببینید من بیشتر کهنه کارم دارم یا اون

نگو دیگه داش نعیم واستا سکه بازا سکرت بمونن آخه تا الان کشی نمی شناختشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد