S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

یک کلام بیکاری

راهی براش نذاشتیم



لینک نبرد


نظرات 5 + ارسال نظر
نعیم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

این نتیجه کل کل با ماست
بهش گفتم تو دو هفته کاری میکنم ریست بدی...قبل دو هفته رفت بیکاری
حالا چرا زرد کردی داداش من
بودیم خدمتتون تازه شروع کرده بودیم

زرد کرده اساسی باور ندارین تو مپ و ببینین

عارف یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

ههههههههههه
حالا کشتیش درست چرا با اسکلتش عکس گرفتی؟
میخوای هم قبیله ای هاشو تحقیر کنی؟
بس نبود این قدر تحقیر؟
این کارارو نکن بعدا این پسره "یه بازیکن دنیای 6 " میاد با 27000 ارتش پودرت میکنه ها

نه داش عارف ما با شخصیت آدما کاری نداریم برای ما قابل احترامن اما بازی شون ادعاشون چی بگم آخه
اون آره اون خیلی خطریه اسمشو ننن بببببر جونم به رعشه می می می میف میف تهتهتهتههههه

قله.ق چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

بچه ها بازی تازه داره شروع میشه ، یه نفر رو انقدر سوژه نکنید
هنوز هستن کسایی که میتونن سر به سر ما بذارن ، به جای این حرفا نقشه رو توو دست خودتون بگیرید
هنوز بعضی ها برای ما نا شناخنه هستن که آمار درستی ازشون نداریم

داش رضا به تک تکشون میرسیم جای نگرانی نیست

نیما چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ق.ظ

واقعا فکر کردی اگه خود رضا بود میتونستی بزنیش.
آخه عقب افتاده....
تو اگه بازیکون بودی راند پیش بعد این که تروندنت بهونه نمیاوردی و بازی می کردی.
در ضمن هنوز 4 ماه مونده خوشگل.....

نگو شکم درد گرفتیم بابا خود رضا بود هنوزم هست مگه اینکه دید داره آبروش میره تازه اکانت و داده دسته یکی دیگه شایدم جعل هویت کرده آبروی یکی دیگه رو داره میبره با این اطلاعاتش
مثل اینکه داره بهت خوش میگذره اسم یوزرتو بگو بخندیم
همش 3 ماه مونده اونم 2 روزش کم 15-07-2013 تمومه دوست من

(حسن)Iranium چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ق.ظ

من محاسبه کردم واسه شما فرقی نداره،چون نمیتونین با قبیله اول بشین حالا معادله رو واست میگذارم ببینی
روز باقیمانده=90
روز ساعت=2160
امتیاز فعلی=704
تعداد قلعه که میسازید=5 زیاد گفتم
سطح قلعه = 7 باز هم زیاد گفتم
امتیاز در ساعت = (3*5) => 15
مجموع امتیاز = 32400
مجموع امتیاز کسب شده و امتیاز هایی که بعد ها شاید کسب بشه => ( 33140=704+32400 )
خوب حالا فقط کافیه جاگذاری کنی،که کلاس 3 ابتدایی یاد گرفتی (در صورتی که تحصیل کرده باشی)
امتیاز های قبیله ما رو محاسبه کن جواب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد