S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق
S elective S

S elective S

برگزیدگان - سردار جنگل سابق

در یک قدمی Reset

بدون شرح




لینک نبرد دنیای 6


نظرات 6 + ارسال نظر
عارف شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

دیگه بیچاره دهنش سرویس شد ریست نکنه چیکار بکنه؟

چرا عارف جان میتونه نگاهم بکنه تنها کارش ریست نیست

عارف شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

نه آخه نگاه به چه دردش میخوره حجم اینترنتش کم میشه بره ریست کنه بیخیال بازی شه بهتره

نعیم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

من حتما باید یه ترم فشرده پیش استاد رضا ساغری کلاس چیدن سبک دفاع برم

نعیم جان فکر نکنم تو 1 ترم بتونی تمام نکات ریز و درشتش رو بفهمی مطمئنم با اینکه استعدادت زیاده ولی الکی نیست که دوست من خیلی الکیه

شهاب.. یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

حاال کردماااااااا...
احساس غرور بهم دست میده توی این تیم......عالیههههههههههههههههههههههههه

Achill3s یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

Be nazare Man hanooz omid dare :D

نه بابا من خودم 3 4 بار کل قبیلشونو نگاه کردم کسی به اسم امید ندارن توش

(حسن)Iranium یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

ay baba chera reeset bede man hanoz nazadamesh :))

بدو تا دیر نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد